י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בגלל ההסתה הקשה

ב"ב: דמות מפתיעה במיוחד תרמה כמות עצומה של מזון

ריקי לויט, אישה לא דתיה שכאבה את ההסתה והדמוניזציה שנעשו לתושבי העיר בני ברק בימים האחרונים בעקבות הקורונה, תרמה כמות עצומה של מזון עבור תושבי העיר. התורמת גייסה חקלאים מקיבוץ אלומים, סעד ונתיבות, שתרמו כמות עצומה של פירות טריים וירקות לחלוקה

ב"ב: דמות מפתיעה במיוחד תרמה כמות עצומה של מזון
חלוקה קמחא דפסחא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תושבי בני ברק הופתעו לגלות בשעות האחרונות טונות של פירות וירקות שהונחו על יד אולמי באר מרים בעיר ומיועדים לחלוקה חינם לתושבים. מי עומד מאחורי הפרויקט? לאחר מספר דקות נפתרה התעלומה.

מי שעומדת מאחורי המעשה הנדיב היא ריקי לויט, אישה לא דתיה ששמעה על ההסתה והדמוניזציה שנעשתה לתושבי העיר בני ברק בימים האחרונים בעקבות הקורונה בכלל ומהומות הקיצוניים בפרט וההכללה כאבה לה.

ריקי החליטה לגייס חקלאים מקיבוץ אלומים, סעד ונתיבות, שתרמו כמות עצומה של פירות טריים וירקות לחלוקה למשפחות ברוכות ילדים מהעיר בני ברק.

בסרטון שהופץ ברשתות ועד מהרה הפך לויראלי נשמעת לויט כשהיא מציינת כי "זה היה הדרך שלנו להעביר מסר אחר". היא סיפרה כי היא הרגישה שהיא "לא נרדמת בלילה אחרי מה שנעשה פה עם הרימונים, הכוחות והאלות. אמרתי מה לתושבי בני ברק ולדבר הזה. תפסתי את הטלפון והתקשרתי לחקלאים ולשמחתי שיתפו פעולה עם הרצון להטיב עם החקלאים. מכל הלב".

לדברי לויט, "חקלאים הרגישו צורך לשתף פעולה עם הרעיון של להרים את המורל של תושבי בני ברק החרדים, שנעשה להם עוול, דה לגיטימציה ודמוניזציה. קבוצה קטנה חריגה שהכפישה עיר שלמה על לא עוול בכפה – חברה איכותית, של חסד, חברה טובה וממושמעת. זה היה הדרך שלנו להעביר מסר אחר".

 

תרומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד