כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

קמפיין טלוויזיוני דורש: צדק לרובשקין

הרב שלום מרדכי רובשקין ממתין בבית הכלא לגזר דינו • התביעה דורשת: מאסר עולם • קמפיין טלווזיוני מתוחכם, העשוי בקפידה כמיטב סרטוני התדמית, דורש שלא למצות עימו את חומרת הדין • וידיאו

גם המדיה מגויסת. שלום מרדכי רובשקין
גם המדיה מגויסת. שלום מרדכי רובשקין

שימוש במדיה התקשורתית הכללית לצרכים יהודיים, מזמן אינו זר לקהילה החרדית ברחבי העולם. במיוחד לא בקרב חסידות חב"ד ברחבי העולם, שאנשיה המשתמשים בכל כלי המדיה, הוורבאלית והחזותית, לצרכי הפצת תורה יהדות וחסידות.

סיפורו העצוב של הרב שלום מרדכי רובשקין, איל משחטות הבשר הכשרות בארה"ב, שהואשם במעורבות בעסקי הלבנת הון והעסקת עובדים זרים, הביא להעלאת קמפיין רחב היקף, המבקש 'צדק לשלום', ובמסגרתו נעשה שוב שימוש, בכל ערוצי המדיה, כולל אלו שמאפשרת הרשת הוירטואלית, הפונה לקהל יעד ענק.

סרטון וידיאו שהועלה ליוטיוב, ומצורף בתחתית הכתבה, פונה ללבות הצופים ולחוש ההגינות והצדק שלהם, ומבקש מהם להקדיש מספר דקות לפניה לרשויות המשפט, בבקשה שלא לגזור עליו תקופת מאסר ממושכת.

"רובשקין יכול היה לחיות חיים של איל הון", אומר הקריין הצעיר, "אבל הוא בחר לחיות חיים צנועים ולהשתמש בכספו לעשיית חסד . יתכן שרובשקין עשה דבר אסור ולכן עליו להיענש", הוא מוסיף, "אבל עונש של מאסר עולם אותו דורשת התביעה הוא עונש מוגזם".

על רקע תמונתו של מנכ"ל טויוטה בארה"ב, מדגים הקריין את מידת האיפה ואיפה של רשויות הצדק האמריקני. "האדם הזה", מצביע הקריין על תמונתו של מנכ"ל טויוטה עב הבשר, "אחראי על חברה שבשל רשלנותה, אבדו חיי אדם, ועשרות אלפי מכוניות נזקקו לתיקון, והוא יושב בבית וחי חיי רווחה נעימים. ורובשקין, שחטא בחטא פחות בהרבה, נאלץ לחיות חיי כלא בתנאים קשים במיוחד, האם אלו פני של הצדק האמריקני?" הוא תמה.

"מאסר עולם לרובשקין", מעוררת הפניה את לבות הצופים, "הוא מאסר עולם לאשתו, לבנו המיוחד ולעשרת ילדיו המקסימים".

הסרטון העשוי בקפידה, כמיטב סרטוני התדמית בעולם, מנסה לפנות לציבור הרחב, שאולי יצליח, במקום בו נכשלו סוללת עורכי דין, וישפיע על השופטים להקל בעונשו של רובשקין הכלוא כבר כיום בתנאים קשים במיוחד.

צפו בווידיאו, ואם לא פניתם עד היום כנסו ל- http://justiceforsholom.org/ וחתמו על עצומה למענו של רובשקין.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד