י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"סכנת נפשות" • צפו

גפני: "הקב"ה ריחם עלינו וגנץ לא יהיה רה"מ" • צפו

בעקבות המתיחות הרבה בין חברי הכנסת החרדים לבין יו"ר כחול לבן סביב העלאת הקנסות וההתקפות על הפרות לכאורה של החרדים, ח"כ גפני תקף בצורה קשה את גנץ מעל דוכן הכנסת. "זו הייתה סכנת נפשות אם הוא היה ראש הממשלה" | צפו

גפני: "הקב"ה ריחם עלינו וגנץ לא יהיה רה"מ" • צפו
בני גנץ/משה גפני צילום: דוד כהן/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'יהדות התורה' חבר הכנסת משה גפני תוקף היום (רביעי) את יו"ר כחול לבן בני גנץ ברקע ההתקפה שלו כנגד הציבור החרדי בנושא ההפרות בנושא הקורונה.

בנאום במליאת הכנסת אמר ח"כ גפני: "יש לנו החרדים שתי בעיות, הראשונה היא שאנחנו נראים אותו דבר, אז אם רואים מישהו משתולל אז הוא אני כי הוא נראה כמוני. והבעיה השנייה שלנו היא שאנחנו הולכים עם נתניהו. כל הניקוז של רק לא ביבי עכשיו התלבש עלינו".

גפני פנה בדבריו ותקף באופן ישיר את יו"ר 'כחול לבן': "אם אנחנו היינו הולכים עם בני גנץ שלדעתי הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה וגם לא חבר כנסת, אם היינו הולכים איתו לא היו התקפות נגדנו", אמר גפני.

בדבריו הוסיף למתקפה, "מילה אחת לא שמעתי על זה שחופי הים מלאים, על המועדונים שפועלים מתחת לאדמה. בושה וחרפה, פגיעה באינטליגנציה הכי חמורה שיכולה להיות".

גפני הוסיף לעקוץ: "למזלנו הרב הקדוש ברוך הוא ריחם עלינו וגנץ לא יהיה ראש ממשלה, זו הייתה סכנת נפשות אם הוא היה ראש הממשלה, מה שמעניין אותו זה רק הוא עצמו, רק המפלגה שלו".

משה גפני בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד