י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רק בן 19

הצעיר החרדי שמחסן אדמו"רים, רבנים, וגם סלבים

הצעיר החרדי בן ה-19 מירושלים שמחסן אדמו"רים רבנים ולהבדיל סלבים ואנשי מעשה, אומר כי הוא "מרגיש שליחות למען עם ישראל" וקורא לכולם להתחסן

הצעיר החרדי שמחסן אדמו"רים, רבנים, וגם סלבים
חמי טרכטנברג צילום: באדיבות המצלם

חמי טרכטנברג בן ה-19, החל לחסן בחודשים האחרונים את עמך ישראל, בהיותו עובד קופת החולים 'מאוחדת' שברחוב חגי בירושלים, ובזמנו הפנוי הוא מתנדב באיחוד הצלה, בעוד חודשיים חמי צפוי להתגייס לגדוד חץ החרדי מחטיבת הצנחנים, ועד אז מחסן חמי את אזרחי ישראל בקופת חולים.

על מערך החיסונים הנרחב אומר חמי כי הוא "מרגיש שליחות למען עם ישראל" וקורא לכולם להתחסן, "יש כל מיני שמועות וסיפורים מומצאים לגבי החיסונים, אני חיסנתי אלפי אנשים, כל יום בין 200 ל-300, והכל בסדר איתם, גם אם יש תופעות לוואי זה טבעי בדיוק כמו שיש תופעות מחיסונים אחרים, אנחנו מחסנים בקצב ממש מהיר ובאופן מסודר, כיף לראות איך כולם באים להתחסן".

טרכטנברג מאושר שזכה לחסן אדמו"רים ורבנים גדולים, "התרגשתי לחסן אותם" וכמובן עשה סלפי עם הסלבים. "עם אדמו"רים לא עשיתי סלפי, זה לא מכובד" הוא אומר, עוד הדגיש כי הרבנים והאדמו"רים מקבלים את החיסון בחדר מיוחד על מנת לשמור על כבודם ופרטיותם.

"אני רואה בעולם את ההתנהלות של החיסונים, ואת ההתנהלות אצלנו ואני מתפעם, מערכת הבריאות בישראל היא ממש מושלמת, כמובן כואב הלב על כל נפטר, אבל אפשר למנוע מקרי מוות בשמירה על הכללים וכמובן עם החיסון".

חיסון לקורונה קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד