י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא מספיק עבור סלב כמוך"

היולדת ה"סלבית" השתלחה בבית החולים וקיבלה תגובה מוחצת

לאיש העסקים החרדי חילי סורוצקין ולאשתו - מנחת הטלוויזיה קורין גדעון נולדה הבקר בת בכורה • היולדת הטרייה השתלחה בבית החולים והאחרון לא נשאר חייב

היולדת ה"סלבית" השתלחה בבית החולים וקיבלה תגובה מוחצת
בית החולים איכילוב צילום: יח"צ

מנחת הטלוויזיה קורין גדעון - אשתו של איש העסקים החרדי חילי סורוצקין ילדה הבוקר בת בכורה במזל טוב. בפוסט נזעם היא יצאה נגד בית החולים איכילוב בו ילדה וחטפה אש מהגולשים ומבית החולים.

"ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי", כתבה גדעון, "אבל מי שמתכננת ללדת ב'איכילוב' - קחי בחשבון שהמחלקות מזעזעות! חדרי הלידה מדהימים וכוח האדם שם מהמם, אבל במחלקות זה עולם אחר".

"אני מהבוקר בחדר פנימי, בלי חלון אפילו, בלי חמצן, בלי לדעת אם אור או חושך בחוץ. בקושי יש לי כורסה ליד המיטה, כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציות, כנראה כי אין לי 'רופא סלב' שידאג לי, כי אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט, וכך גם באתי לפה, אבל לאף אחד לא מגיע יחס כזה".

היא הוסיפה כי "לאף תינוק בן יומו ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק. עצוב מאוד שככה הדברים מתנהלים. 12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח על אף שהובטח לי שאעבור חדר מהבוקר, ועל אף כל תחנוניי. ועוד אני 'קורין גדעון'... עלק".

בתגובה פרסם פרופ׳ יריב יוגב פוסט ובו הוא כתב כי "מעולם בכל שנותיי כרופא לא נתקלתי בפוסט איום כמו שכתבת על מחלקת היולדות שלנו. לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה ואת שוהה במחלקת קורונה לצד יולדות אחרות שאובחנו למאומתות ביום המאושר בחייהן שבאמת הפך לחוויה טראומטית.

החדר בו אושפזה גדעון

אבל לא, "״ואני עוד קורין גדעון" כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת כלפיי צוות האחיות במחלקה, אושפזת ״רק״ בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת שנפתחה לפני חודשים בודדים וכוללת מיטה מתכווננת, טלוויזיה חכמה 55 אינטש, מגש ארוחות אישי לחדר וכורסה נפתחת לבעל. אבל זה לצערנו לא מספיק עבור סלב כמוך. כנראה שהתנאים האלו, מהמפוארים ביותר ברפואה הציבורית, מזעזעים עבורך.

אז קורין, ראשית, המון אושר ונחת מהרך הנולד ואני שמח על חווית הלידה הטובה שעברת. יחד עם זאת, צר לי עבורך שכך בחרת להשתלח בצוות מסור שעובד ימים ולילות ולהוציא דיבתנו בצורה מכוערת כזו. ברגעים כאלו, אני פשוט יודע שזה יותר מעיד על עצמך מאשר עלינו".

גם הגולשים תקפו את גדעון. "לא היה לה חלון?? נראה לי התבלבלה. חשבה שהגיעה למלון ורצתה נוף לבריכה. הלו זה בית חולים פה לא ישרוטל כרמים. גם אם זה נראה ככה", כתבה אחת הגולשות ואחרת הוסיפה כי זה "הזוי שהיא אחרי 12 שעות לידה מתעסקת בחדר בלי חלון! תמיד יכולה ללכת למלונית. זה שהוסיפה שהיא ״סלב״ עוד יותר עצוב".

 

קורין גדעון בית חולים איכילוב חילי סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד