י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעיר החרדית

צפו: השוטרים הגיעו לחתונה ונתקלו במטר ביצים

חתונה שהתקיימה הערב בהשתתפות עשרות ברחוב רבי יוחנן בן זכאי בבית שמש, נחשפה על ידי המשטרה שהגיעה למקום בכוחות מתוגברים בכדי לפזרה. המוני תושבים התאספו במקום והשליכו אבנים וביצים לעברם | לא נרשמו עצורים במקום, אך נרשמו דוחות לבעלי האירוע

צפו: השוטרים הגיעו לחתונה ונתקלו במטר ביצים
אכיפה בבית שמש, ארכיון צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

במהלך אכיפת תקנות הקורונה על ידי כוחות המשטרה, אותרה חתונה בהשתתפות עשרות אנשים שנערכה ברחוב רבי יוחנן בן זכאי בבית שמש. כמו כן, במקום ישנו גם מוסד חינוכי בו אותרו תלמידים רבים וצוות הוראה. במהלך פעילות השוטרים במקום, הושלכו לעברם אבנים וביצים על ידי עשרות פורעים מפרי סדר.

לא היו נפגעים באירוע והשוטרים שאכפו את התקנות רשמו דו"חות כנגד משתתפי החתונה ובעלי תפקיד במקום. החתונה הופסקה ואחראי המקום הונחה לסגור את הישיבה ולפזר את הילדים.

מוקדם יותר היום, הוזעקו כוחות משטרה לישיבה בעיר ביתר עילית לאחר שהתקבל דיווח לפיו במקום שוהים עשרות. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו לפיזור המתקהלים ורשמו דוחות קורונה בהתאם ולמפעיל המקום נרשם דוח בסכום של 5,000 ש"ח.

עם יציאת הכוחות החלו להתאסף עשרות ולהפר את הסדר, חסמו את הכביש באמצעות פח אשפה ומנעו מניידות המשטרה ומכלי רכב לנוע על הכביש. השוטרים פעלו לפיזורם ורשמו דוחות אכיפה.

משטרת ישראל בית שמש קנסות השלכת ביצים יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד