ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בעקבות ויכוח

אירוע דקירות בישיבה המפורסמת; פצועים במקום

שני בחורים מישיבת כנסת הגדולה במודיעין עילית נדקרו על ידי נערי שוליים • כוחות גדולים של משטרה מתחנת מודיעין עילית של משטרת מחוז ש"י במקום • הפצועים פונו לבית החולים

אירוע דקירות בישיבה המפורסמת; פצועים במקום
האירוע במודיעין עילית צילום: משה פרנקל

כוחות גדולים של משטרת ישראל יחד עם כוחות רפואה של ארגוני ההצלה השונים הוזעקו בשעה האחרונה לרחבת ישיבת 'כנסת הגדולה - ר' הלל' שברחוב חפץ חיים בשכונת קריית ספר שבמודיעין עילית עקב דיווח על דקורים בקטטה.

על פי דיווח מהמקום, במתחם שמתחת לישיבה פעול אולם אירועים פיראטי. במקום התפתחה קטטה לאחר שהבחורים מחו בעובדים על הפרת ההנחיות ובשלב כלשהו טענו נערי השוליים כי מספר בחורים זרקו ביצים לעבר המלצרים. בתגובה, שני מלצרים - בחורים צעירים, עלו לעבר מתחם הישיבה עם אופנועים ופתחו בקטטה פיזית עם הבחורים שבמסגרתה הם דקרו שני בחורים. אחד מהם נפצע באורח קל בידו ואחד נפצע באורח קל עד בינוני לאחר שנדקר בגבו. 

האירוע במודיעין עילית//צילום: משה פרנקל

עד ראייה סיפר ל'בחדרי' כי "הם (המלצרים ק.ב.) היו משולהבים. זה היה נראה שהם באו במטרה שיהיה "אקשן", לדעתי הבחורים לא עשו להם כלום והם סתם נטפלו לבחורים מהישיבה. מילה קטנה שמישהו אמר להם והם ישר התחילו לדקור. כולם שם נכנסו ללחץ, זה היה מפחיד לגמרי".

כאמור, כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום ופתחו בחקירה. חובשים מארגוני ההצלה השונים העניקו טיפול לשני הבחורים שנדקרו. אחד המלצרים שנפצע גם הוא באורח קל טופל במקום.

כנסת הגדולה מודיעין עילית משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד