י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מחה למען כבוד רבו

הקמפיין האנטישמי: טסלר תקף את 'מרצ' • צפו

"העיקר מצאו את האשם ואת האדם המסוכן ביותר בישראל: האדמו"ר מויז'ניץ", תקף ח"כ טסלר במליאת הכנסת את מפלגת 'מרצ', "האדמו"ר שהביע את כאבו מסגירת מוסדות החינוך לכלל ילדי ישראל, הגורמת לנזקים חינוכיים, נזקים עליהם אין חולק, הפך לאדם מסוכן. ועל ידי מי? על ידי מפלגת מרץ" • צפו בדבריו

הקמפיין האנטישמי: טסלר תקף את 'מרצ' • צפו
יעקב טסלר נואם במליאה צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

לאחר שמפלגת 'מרצ' פרסמה את קמפיין הבחירות שלה נגד גדולי ישראל ובהם האדמו"ר מויז'ניץ, תחת הכותרת "מסוכן לבריאות הציבור", נציג החסידות תקף בנאום במליאת הכנסת את מפלגת השמאל וגרר לעימות בין המפלגה לחסידות.

חבר הכנסת יעקב טסלר הגיב לקמפיין המפלגה השמאלנית בנאום שנשא במליאה, כשהוא רומז לאנטישמיות, "כיהודים, מה זה היה מזכיר לכם?", פתח את נאומו כשהוא מציג את הקמפיין של מרצ, "זה בדיוק מה ש'מרץ' עשתה. בקמפיין הסתה גזעני, על גבול האנטישמי, נראה האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ומעליו הכיתוב: מסוכן לבריאות הציבור".

"אביגדור ליברמן קרא לא להמתין לממשלה ולפתוח את מערכת החינוך, בוגי יעלון הצהיר כי אפילו אם יידבקו מאות אלפי בני אדם, לא ימנעו ממנו להפגין בכל הכוח. ואילו חבר מפלגת מרץ עצמה, יאיר גולן, אמר כי משבר הקורונה הוא אחיזת עיניים. אבל לא ראיתי את תמונתו של יאיר גולן מתנוססת בשלטי חוצות - מסוכן לבריאות הציבור", תקף טסלר בנאומו.

עוד הוסיף הח"כ הויז'ניצאי בנאומו במליאה, "הקריאות של פוליטיקאים ואישי ציבור להפר את הנחיות הממשלה, אינם מסוכנים לבריאות הציבור ההסתה כנגד הסגרים והקורונה אינה מסוכנת לבריאות הציבור. הפוליטיקאים שנתפסו מפרים בעצמם את ההנחיות, אינם מסוכנים לבריאות הציבור. אלפי המפגינים בבלפור ללא שמירה על ההנחיות, אינם מסוכנים לבריאות הציבור".

"העיקר מצאו את האשם ואת האדם המסוכן ביותר בישראל: האדמו"ר מויז'ניץ", שהוא כי רבו הוא, "האדמו"ר שהביע את כאבו מסגירת מוסדות החינוך לכלל ילדי ישראל, הגורמת לנזקים חינוכיים, נזקים עליהם אין חולק, הפך לאדם מסוכן.
ועל ידי מי? על ידי מפלגת מרץ".

טסלר עקץ את 'מרצ' באומרו כי זו "מפלגה המדשדשת בסקרים והעומד בראשה, ח"כ ניצן הורביץ מכונה על ידי בכירים בתוך מפלגתו, כפי שפורסם ב'זמן ישראל': אנטיפת, רגזן, ממורמר, וכמי שלא בוחל בשקרים, וכפוליטיקאי המעדיף סיקור תקשורתי על פני מהות. אבל אם הוא חושב כי בהפצת שקרים הוא יצליח לקושש קולות בבחירות, הוא טועה. לא האדמו"ר מסוכן לבריאות הציבור. הם עצמם סכנה לבריאות הציבור".

עוד הוסיף חבר הכנסת האגודאי ותקף בחמת זעם: "חציתם פה את כל הקווים. המפלגה שחרטה על עצמה את הדאגה לזכויות האזרח והפרט, התירה את דמו של האדמו"ר ושל הציבור החרדי כולו. איבדתם את הלגיטימיות להתבטא בגנות האלימות, ההסתה, הגזענות והפילוג. איבדתם את הזכות להילחם עבור זכויות מיעוטים. אי אפשר להסית לאלימות כנגד מיעוט אחד ולחרוט על דגלך זכויות מיעוטים אחרים".

במפגלת 'מרצ' הגיבו לנאומו של ח"כ טסלר וצייצו בחשבון הטוויטר שלהם: "אתה והאדמו"ר מוויזניץ' התרתם את הדם של החרדים. אתם קראתם לציבור שלכם, שרובו שומר על ההנחיות, לצאת ולהפר אותן. אתם סיכנתם את החיים שלהם. אל תבקש סליחה מאיתנו, אלא מאלפי משפחות של חרדים שנפטרו בגלל ההפקרות שלכם".

יעקב טסלר קמפיין אנטישמי קמפיין בחירות מרצ ניצן הורוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד