י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"נאלץ להסתובב במכונית סמויה"

צפו: אהוד ברק תועד מלגלג על נתניהו

אהוד ברק הודיע אמנם כי הוא אינו מתמודד לכנסת הבאה, עדיין זה לא מונע ממנו להמשיך ולבחוש, לדרבן ולהסית את מפגיני בלפור | בתיעוד המתפרסם ב'ערוץ 20', נצפה ראש הממשלה לשעבר מלגלג על ראש הממשלה בהווה שלדבריו, נאלץ להסתתר מאימת המפגינים

צפו: אהוד ברק תועד מלגלג על נתניהו
אהוד ברק / בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל ובאסל עוידאת, פלאש 90

מסרב לרדת מהכותרות: ב'ערוץ 20' פורסם הערב (רביעי), תיעוד בו נראה ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק מלגלג על ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

בתיעוד משיחת זום, בו סקר ברק את ההפגנות נגד בנימין נתניהו, הנערכות כבר חודשים ארוכים בפתח מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בבירה, הוא סיפר על מידע מיוחד שהגיע אליו.

בסרטון שפורסם בתכנית 'הסיפור המרכזי' בהגשת אראל סגל, נראה ראש הממשלה לשעבר מלגלג על נתניהו: "אני לא רק מנחש, יש לי במידה מסוימת מידע, שמראה בצורה שאי אפשר לערער אותה שהדבר שלוחץ את נתניהו יותר מכל דבר אחר זה הדברים, איזה יום שעשו שמה סגר, מצור, אני אפילו לא בדיוק הבנתי. כי הם לא סגרו את הכל. אבל שהוא נאלץ להסתובב בעיר".

"ראש ממשלה מגיע לירושלים. הוא נאלץ להסתובב במכונית סמויה עם אשתו לידו. שזה לא תמיד קל. שעות ברחבי העיר. עד שהקבוצות האלו יואילו לפנות את הכניסות אליו הביתה" לגלג ברק.

ברק הוסיף והתפאר כי ההפגנות משפיעות על שופטים ומשפטים והם "לא נועדו לעשות צדק, אלא לשמור על הסדר הקיים", תוך שהוא מדבר על השופטים בזלזול.

העיתונאי אראל סגל פנה לשירות הביטחון הכללי האמון על ביטחונם של ראשי הממשלה בישראל, אשר סירב להגיב לדברים. אלה לא אישרו ולא הכחישו.

ההפגנות בבלפור אהוד ברק בנימין נתניהו ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד