כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

תככים ומזימות בלשכת רואי החשבון • הנשיא נפטר והפוליטיקה פרצה החוצה

זה אולי המקצוע המשעמם בעולם, אך אין שום דבר משעמם במאבק האיתנים שנחשף עם פטירתו הפתאומית של נשיא לשכת רואי החשבון, יגאל גוזמן ז"ל • על פוליטיקה ויריבות על מפתן הקבר • ומי יהיה הנשיא החדש?

יגאל גוזמן ז"ל
יגאל גוזמן ז"ל

באופן סטריאוטיפי נחשב מקצוע ראיית חשבון, לאחד המקצועות המשעממים והיבשושיים בעידן המודרני. אולם אין שום דבר משעמם, במאבק שנפתח היום (ב) על תפקיד נשיא לשכת רואי החשבון, בעקבות פטירתו הפתאומית של הנשיא שנבחר אך לפני שבעה חודשים, יגאל גוזמן ז"ל.

גוזמן ז"ל כיהן כנשיא הלשכה שבעה חודשים בלבד, מאז גבר על יריבו עופר מנירב בבחירות, אולם למרות הניצחון בוועד המרכזי של הלשכה היה רוב למחנו של מנירב, מה שהקשה על תפקודו של גוזמן.

בקרב תומכי גוזמן יש תחושות קשות על הקשיים שהערים מנירב לפני גוזמן בלשכה. לדברי איש מחנה גוזמן, התבטא מנירב באוזני רבים על כוונתו להערים קשיים על גוזמן במקרה שייבחר לנשיא הלשכה.

גם עכשיו ממשיך הדם הרע לזרום בין אנשי המחנות היריבים. "כל עוד הקבוצה של עופר מנירב לא תתפטר מהלשכה, אין לנו מה לעשות שם - אני קורא להעמיד קבוצה של אנשים שתקים לשכה מקצועית לרואי החשבון, שיכהנו בה חברים שטובת הלשכה בראש מעייניהם, לתקופה קצובה, כך שכמה שיותר חברי לשכה ישרתו את החברים בחלוקה הוגנת ושווה - ולא כפי שקורה היום, שיש 'חונטה' שלא מוכנה להיפרד מתפקידים ולהשלים עם תוצאה של בחירות", אמר איש מחנה גוזמן.

בעקבות פטירתו של גוזמן, מעריכים גורמים בלשכה כי המועמדים להחלפתו יהיו עופר מנירב, דורון קופמן ויזהר קנה.

עם זאת גורמים המקורבים למחנה מנירב אומרים כי מנירב לא ירצה לכהן כנשיא, וכי הוא מעוניין בבחירתו של דורון קופמן. בשל יריבותו עם גוזמן המנוח, התבקש אתמול מנירב על ידי אלמנתו של גוזמן שלא להגיע להלוויה או לשבעה, ואמר: ”אני מכבד את רצון המשפחה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד