י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דאג למסורת ולמורשת

ניצול שואה: אביו של ראש העיר הלך לעולמו

הלך לעולמו יעקב גרינברג ז"ל מי שהקים את יישוב נווה ירק והיה איש של אהבת ארץ ישראל ותורת ישראל. בנו רמי גרינברג מכהן כראש עיריית פתח תקווה

ניצול שואה: אביו של ראש העיר הלך לעולמו
יעקב גרינברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

לפנות בוקר הלך לעולמו ניצול השואה יעקב גרינברג ז"ל מנווה ירק, אביו של ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג והוא בן 89 בפטירתו. 

בנו ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג פרסם בפייסבוק על פטירת אביו וכתב: "בצער רב ובכאב גדול אני מודיע על פטירתו של אבי היקר ואהוב יעקב גרינברג ז"ל".

"אבא ניצול שואה שעלה ארצה מרומניה בקום המדינה ומאז עמל ופעל רבות במשך כל חייו לחיזוק הערכים החשובים בהם האמין: אהבת ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. אדם של נתינה והקרבה אין סופית למען כלל ישראל. הקים יחד עם הקהילה שלו ישוב לתפארת - נווה ירק ועסק בפיתוח ובנייה ברחבי מדינת ישראל".

"דאג כל חייו למסורת ומורשת ישראל באדיקות ונאמנות רבה. אבא בשבילי הוא דמות לחיקוי והערצה ונמשיך בדרכו ומורשתו. אוהב אותך אבא ואתה נצור בליבנו לעד".

בסיעת ש"ס פתח תקוה בראשות מ"מ ראש העיר אליהו גינת הוציאו הודעת אבל "משתתפים באבלו הכבד של ראש העיר רמי גרינברג וכל בני המשפחה היקרים. בהישבר עליהם שבר גדול בפטירת האבא והבעל רבי יעקב גרינברג  בן שרה וירחמיאל המנוח, ניצול שואה, זכה והקים משפחה לתפארת. במיוחד ניכר במידות ודרך ארץ, נעים הליכות כשתמיד חיוך נסוך על פניו. חבל על דאבדין". 

"נציגי סיעת ש"ס פ"ת, רבני העיר, פעיליה וכלל תושבי העיר משתתפים בצערם ומשגרים לראש העיר ולמשפחה היקרה תנחומים כנים. מן השמים תנוחמו וה׳ ירפא את שבר עמו אכי"ר".

הלוויה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין של מושב נווה ירק. יושבים שבעה בבית הנפטר במושב נווה ירק רחוב הפרדס 84.

יהי זכרו ברוך.

מכתב התנחומים ששיגר חה"כ בוסו

רמי גרינברג פתח תקווה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד