י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משדרגים את רמת החיים

מוכרים בבני ברק וקונים פנטהאוז: תופעת המעבר לצפון

ברקע מחירי הדיור ששוברים שיאים מדי חודש, חלה תופעה שעשויה לשנות את מגמת לקיחת משכנתאות הענק במגזר החרדי • יותר ויותר משפחות חרדיות בחרו להשתכן בדירות פאר בשכונה הצפונית שהפכה לשם דבר בציבור החרדי עם לא מעט בתי כנסת, כוללים, חיי קהילה תוססים ונוף עוצר נשימה המשתקף מחלונות הבתים

מוכרים בבני ברק וקונים פנטהאוז: תופעת המעבר לצפון
נוף כנרת צילום: יובל גסר

בטח גם אתם שאלתם את עצמכם לא פעם  "למה בעצם אני לא מוכר את הדירה הקטנה שלי באזור המרכז, נפטר מהמשכנתא המכבידה, רוכש דירת פאר בצפון ונשאר עוד עם עודף ביד?".

אם שאלה זו לא ניקרה במוח שלכם בעבר, כדאי גם לכם לקרוא את הכתבה הבאה.

כיום משפחות רבות וגם לא מעט זוגות צעירים בחרו לארוז מטלטליהם ולהעתיק מגוריהם מאזור ירושלים או המרכז ולעבור לאחד מהמחוזות החרדיים המפתיעים בתקופה האחרונה - שכונת פוריה.

השכונה בטבריה משנה בשנים האחרונות את כל פני העיר, בפרט בכל הנוגע להתפתחות הקהילה החרדית בעיר.

מדובר בשכונה מפותחת ומגוונת המאוכלסת על ידי המשפחות האיכותיות ביותר, עם קהילות צעירות ותוססות, מוסדות חינוך, בתי כנסת וכל מה שיהודי חרדי זקוק על מנת להתחבר וליהנות במקום מגוריו. 

פוריה לקחה את כל היתרונות הקיימים בעיר טבריה ושדרגה אותם בכמה רמות. השכונה שוכנת כ400 מטר מעל פני הים ומציגה נוף עוצר נשימה של הכנרת המלאה. כמו כן, המיקום הגבוה והשטח הפתוח, מייצרים משב רוח מרענן עם אוויר נקי וצח שקיים רק בצפון.

מעבר המגורים לשכונה הצפונית, מאפשר למשפחות רבות להחזיר הלוואות ענק, תוך שהן משדרגות משמעותית את איכות החיים שלהן וגרות בבניינים מרווחים ובדירות פאר שנרכשו בעלות נמוכה במיוחד.

פרויקט הדגל באזור הוא 'נוף כנרת פוריה' הממוקם בקריה החרדית בטבריה עילית. מיזם המגורים הייחודי מציע בין היתר דירות פנטהאוז ענקיות, עם מפרט עשיר ומפנק, איכות בנייה בלתי מתפשרת ונוף מדהים. הפרויקט אחראי להצלת משפחות רבות מבור המשכנתא העמוק ובד בבד מעניק חווית מגורים יוצאת דופן.


נוף מדהים - נוף כנרת פוריה • קרדיט: יובל גסר צילומי אוויר

כיום המרחק מאזור המרכז לא מהווה טריגר שאמור להקשות על המעבר לצפון, שכן כביש 6 החדש מאפשר הגעה תוך שעה ורבע כמעט לכל עיר באזור המרכז.

אז אם גם אתם מעוניינים לחסוך מאות אלפי שקלים ויחד עם זאת לשדרג את רמת החיים שלכם, יש לכם כעת הזדמנות בלעדית לעשות זאת. הכניסה מיידית.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים, או להתקשר לטלפון: 072-395-2978

פוריה דירת החלומות שכונת נוף כנרת טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד