ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בעיצומו של הסגר

משרד התקשורת שולח קרוב לחצי מיליון חרדים לעבור חברה

משרד התקשורת אינו מאפשר הגדלת חבילות דקות השיחה וקורא למאות אלפי המנויים לעבור לחברות בהן מציעים סך דקות רב יותר - הפרדוקס: לא ניתן לנייד קרוב לחמש מאות אלף מנויים בעיצומו של הסגר

משרד התקשורת שולח קרוב לחצי מיליון חרדים לעבור חברה
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט - פלאש 90

מדינת ישראל נמצאת תחת סגר זה מספר שבועות ומערכת החינוך החרדית כולה עברה ללמידה מרחוק באמצעות הטלפון, דבר אשר אילץ את המשפחות לאתר חברות המספקות חבילות זולות, בשונה מהסגרים הקודמים אז משרד התקשורת איפשר את הגדלת דקות השיחה בחבילות, כעת המשרד לא מאפשר זאת ובהודעה שהוציא אתמול לציבור קורא משרד התקשורת לציבור לעבור לחברות בהם חבילות דקות השיחה גדולות יותר.

כיום, חבילות הסלולר מציעות סך דקות מוגבל בין 2,500 דקות לחודש ועד 9,000 דקות שיחה כאשר מרבית החברות מאפשרות רק עד חמש אלף דקות שיחה בחודש, עם מעבר מערכת החינוך ללמידה מרחוק והשימוש הגובר בטלפון, סך דקות אלו לא מספק ויש צורך בהגדלת החבילות ללא תשלום הקנס.

סגן שר התחבורה אורי מקלב פנה כבר בשבוע שעבר למשרד התקשורת ודרש להמשיך את ההסדר, בשל פנייתו יצא כאמור משרד התקשורת בהודעה לציבור לעבור לחברות המתחרות בהן ישנן דקות שיחה רבות יותר.

אך בלשכת סגה"ש מקלב קובלים על ההחלטה, סגן השר אורי מקלב אמר ל'בחדרי חרדים' כי: "לא יתכן לדרוש באמצע הסגר ממאות אלפי מנויים לעבור לחברות המתחרות, על משרד התקשורת להתערב ברגולציה ולהמשיך את ההסדר כפי שהיה עד כה".

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: משרד התקשורת פעל מול חברות הסלולר כבר עם פרוץ משבר הקורונה, על מנת שאלו ישווקו לציבור החרדי חבילות דקות מוגדלות ומוזלות המותאמות לצרכים הייחודיים של בעלי טלפונים כשרים, כך לדוגמה שווקו חבילות של 10 אלף דקות בקו כשר במחיר מוזל.

שוק הסלולר הינו שוק תחרותי, ללא חסמי מעבר ומוקדי השירות של החברות זמינים להעניק שרות ולנייד מנויים לרבות שירות משלוח של כרטיס סים עד הבית. אנו קוראים לציבור להתאים ולבחור, באופן מושכל וחכם, את החבילה המותאמת לצרכיו מתוך ההיצע הרחב הקיים בשוק.

אורי מקלב טלפונים כשרים ניוד מספרים משרד התקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד