ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

נוסעים למירון? אל תשכחו שמחכים לכם בבית

ארגון זק"א יצא בקמפיין רחב היקף לזהירות בדרכים, המיועד לרבבות הנהגים העולים מירונה. כך זה נראה: סיקור, וידאו ותמונות

נוסעים למירון? אל תשכחו שמחכים לכם בבית

ארגון זק"א , יוצא בפרויקט להחדרת המודעות לזהירות בדרכים במיוחד לקראת העלייה ההמונית לציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר.

מניסיון שנים קודמות עולה, כי חלק ניכר מציבור החוגגים במירון עושה במשך שעות רבות את דרכו מאחורי ההגה לאתר הק' וממנו, לאחר שעות רבות של עמידה על הרגליים ואף לעיתים לאחר לילה ללא שינה.



כזכור משנים קודמות, חוסר המודעות לעניין החשוב השליך על ערנות לקויה בעת הנהיגה וגרם לתאונות דרכים קשות וקטלניות, במסגרתן אף נקפדו חיי אדם ביניהם אף של זאטוטים שלא טעמו טעם חטא.

לאור הדברים הללו זק"א פועל במטרה למנוע את תאונת הדרכים הבאה ולהחדרת התודעה לנקיטת כללי הבטיחות בנהיגה בקרב האוחזים בהגה בדרכם לציון ההרשב"י במירון.

הפעילות הזו משלבת העלאת קמפיין בעיתונות החרדית, הדפסת וחלוקת עלונים עם שירי מירון וכן פירוט כללי הבטיחות בנהיגה, הקמת דוכני התרעננות בדרכים העולות מירונה, שלטי הסברה בכל הכניסות להר מירון, שלטי הסברה במתחם ציון הרשב"י זיע"א ועוד.

ראשי ארגון זק"א מדגישים, כי יש לזכור שנהיגה במצב של עייפות כמוה כנהיגה בשכרות, ולכן על הבוחרים לעשות את דרכם לציון הרשב"י במירון ברכב פרטי, להקפיד כי האוחזים בהגה יפנימו היטב את כללי הבטחות הנחוצים בכדי להגיע ולחזור הביתה בשלום.

יהודה משי זהב יו"ר זק"א, אמר "מתנדבי זק"א המטפלים במאות הרוגים ובעשרות אלפי פצועים מדי שנה כתוצאה מתאונות דרכים ורואים את התוצאה הקשה של הרוגי תאונות הדרכים בשטח מכלי ראשון, מיחסים חשיבות עליונה לעשות את המקסימום בכדי למנוע את התאונה הבאה, אנו שמחים להיות חלק דומיננטי בפרויקט "בטיחות בדרכים מירון תש"ע" בשיתוף חברת הרץ להקניית מודעות הנהגים ונוסעי הרכב בכל כללי הבטיחות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד