י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
רעייתו מאושפזת במצב קשה

בעלה של היולדת בזעקה: אנחנו בזמן מלחמה, וותרו על מה שלא חיוני • צפו

רעייתו של גולדיס מאושפזת במצב קשה בבית החולים לניאדו, ובעלה הרב מנשה משתף כל העת על מצבה, תוך דגש והתבוננות על כל הטוב שהקדוש ברוך הוא עושה אתו • "במלחמה הרבה אנשים התחבאו הרבה שנים בשביל לחיות, זה גם מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו"

בעלה של היולדת בזעקה: אנחנו בזמן מלחמה, וותרו על מה שלא חיוני • צפו
הרב מנשה גולדיס צילום: צילום מסך

נגיף הקורונה מחולל שמות בעם ישראל, ובגל השלישי אנו עדים לתופעה מסוכנת של פגיעה בנשים בהריון, אחת מהן, היא רעייתו של הרב מנשה גולדיס, חסיד באיאן, בעל חווה טיפולית המסייע רבות לנערים, בנו של הבעלים של מסעדת 'גולדיס' הידועה בירושלים.

רעייתו של גולדיס מאושפזת במצב קשה בבית החולים לניאדו, ובעלה הרב מנשה משתף כל העת על מצבה, תוך דגש והתבוננות על כל הטוב שהקדוש ברוך הוא עושה אתו.

בכנס שנערך בבית החולים אמר הרב מנשה: "יש לי מסר מאד חשוב, שאני רוצה לנצל עבור זה את הבמה הזו, חברים אנחנו בשעת מלחמה זה לא צחוק, במלחמה הרבה אנשים התחבאו הרבה שנים בשביל לחיות, זה גם מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו, ממש להיזהר".

עוד הוסיף ואמר: "החיבוק מעם ישראל מוכיח מי העם שלנו. עם הרבה אמונה אנחנו עוברים את הקושי. זה לא צחוק, תוותרו על מה שלא חיוני".

לחבריו כתב הרב מנשה: "תודה רבה להשם יתברך, שהיה לנו אמבולנס טוב, שיש בית חולים, שיש מכונת הנשמה, שיש חשמל בשביל זה, שיש תרופות, שיש רופאים, שהיא מגיבה לטיפול, שיש כזה עם ישראל... ועוד ועוד".

גולדיס הוסיף ועדכן כי שמה של רעייתו שונה בהוראת הרבנים: "לכל הדואגים היקרים, אשתי עדיין מונשמת ומורדמת. צריך עוד קצת סבלנות ועוד תפילות והודאות, שינוי קל בשם בהוראת רב: מרים יהודית בת חנה גיטל", לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. 

 

גולדיס קורונה בית חולים לניאדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד