י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"סכנה למדינת ישראל"

העיתונאית יצאה נגד הילודה החרדית וחטפה

עיתון 'הארץ' וכותביו לא מפסיקים לייצר סערות. כותבי העיתון נמצאים בתחרות מתמדת זה עם זה מי יתסיס יותר את האווירה נגד החרדים, היום עיתונאית 'הארץ' יצאה נגד ריבוי הילודה בציבור החרדי • העיתונאי יהודה שלזינגר: "צודקת. הגיע הזמן גם לסמן אותם. עולה לי בראש צבע צהוב. עוד כיוון?"

העיתונאית יצאה נגד הילודה החרדית וחטפה
הארץ צילום: wikipedia

העיתונאית נעמה ריבה מ'הארץ' ציינה היום (חמישי) בציוץ בטוויטר כי הילודה במגזר החרדי היא "סכנה למדינת ישראל" ועוררה זעם רב בקרב גולשים אחרים.

דבריה של ריבה הגיעו בצל תיעוד שפרסם יאיר שרקי "הכתב לענייני חרדים" של 'חדשות 12' מחתונת האדמו"רים מחסידות 'תולדות אהרן' ו'צאנז' שהתקיימה "בחיק המשפחות" המונות יחד מאות אנשים, אלפים רבים נשארו בבתיהם, את המציצנים זה לא סיפק.

"אחד המגיבים כותב לו, 'מה אתה רוצה זה רק המשפחות'", המשיכה ריבה ותקפה בחשבון הטוויטר שלה. "אם נעזוב לרגע את ענייני הקורונה, מתי כבר יתחילו לדבר הילודה המטורפת הזו? שהיא סכנה חברתית, סביבתית, כלכלית עצומה למדינת ישראל".

העיתונאי יהודה שלזינגר בסיור בעיר בני ברק

העיתונאי יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' הגיב לה: "צודקת. הגיע הזמן גם לסמן אותם. עולה לי בראש צבע צהוב. עוד כיוון?", תוך שהוא מכוון לטלאי הצהוב שנדרשו היהודים לענוד בתקופת שלטונו של היטלר ימ"ש.

עיתונאית ynet יעל פרידסון השיבה לשלזינגר תוך שהיא גם נוקטת בעמדה שריבוי ילודה הוא בעיה. "אפשר התייחסות עניינית?" כתבה, "נגיד לעובדה שכבר היום ישראל מהמדינות הצפופות בעולם? לתופעה החדשה במדינת ישראל משפחות עם 6 ילדים פלוס? לשמורות הטבע שמתפוצצות בחופשות בגלל

נציין כי כשהגברת ריבה פתחה את חשבון הטוויטר שלה על מנת להביע בו את דעותיה, היא התבקשה לציין מהם תחביביה, העיתונאית המדופלמת בחרה בלא פחות מהנאצים, לפיכך נדמה כי שלזינגר קלע במדויק בתגובתו.

הסתה נגד חרדים הארץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד