י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעל האולם זומן לחקירה

כ-100 חוגגים: המשטרה הפתיעה את משתתפי החתונה • צפו

כמאה בני אדם השתתפו אתמול בחתונה בביתר עילית עליה פשטו שוטרים שאכפו את תקנות הקורונה | לעשרות מהחוגגים נרשמו דו"חות והחתונה פוזרה בעל האולם זומן לחקירה | ביממה האחרונה נרשמו 3,680 דו"חות ברחבי הארץ 

כ-100 חוגגים: המשטרה הפתיעה את משתתפי החתונה • צפו
100 חוגגים בחתונה בביתר צילום: דוברות המשטרה

כוחות משטרה פשטו אתמול (רביעי) על חתונה רבת משתתפים שהתקיימה באולם אירועים בביתר עילית. עשרות מהמשתתפים נקנסו והשוטרים הורו לפזר את החתונה. על פי המשטרה, בחתונה השתתפו לפחות מאה בני אדם.

"אמש התקבל דיווח במשטרה על קיום חתונה רבת משתתפים באולם אירועים בעיר ביתר עילית", נמסר מהמשטרה, כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בכ-100 משתתפים שיושבים סביב שולחנות ערוכים ומפרים באופן בוטה את התקנות לשעת חירום".

במשטרה הוסיפו כי השוטרים פעלו לפיזור המשתתפים ורשמו עשרות דו"חות  בנוסף, למארגן האירוע, התקליטן ובעלי השמחה נרשמו דו"חות בסכום של 5000 ש"ח ובעל האולם זומן לחקירה.

"אנו שבים וקוראים לציבור לקיים את התקנות, כל אדם נושא באחריות נדרשת למלא אחר ההנחיות שהרי התנהגות הפרט משפיעה על בטחון כלל הציבור ובריאותו", נמסר מהמשטרה.

בתוך כך, ביממה החולפת  נרשמו ע"י השוטרים ברחבי הארץ 3,680 דו"חות בגין הפרות של תקנות הקורונה. מרבית הדו"חות, 2,423, מהם, נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת. מדובר בדו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה.

בנוסף, 948 דו"חות ניתנו בגין אי עטית מסיכה, 56 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 63 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 155 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

 

ביתר עילית אכיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד