י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נאבקת על חייה

הידרדרות חמורה במצב של היולדת החרדית בשיבא

הידרדרות חמורה במצבה של היולדת החרדית בת ה-34 שחלתה בקורונה ומאושפזת בביה"ח שיבא • היא חוברה למכונת אקמו לתמיכה בתפקוד הריאות כשמצבה מוגדר קשה • מוקדם יותר היום דווח כי חלה הדרדרות חמורה במצבן של שתי היולדות החרדיות שהועברו לבילינסון

הידרדרות חמורה במצב של היולדת החרדית בשיבא
בית החולים שיבא צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

הדרדרות חלה היום (חמישי) במצבה של יולדת חרדית בת 34, שחלתה בקורונה ומאושפזת במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. היא חוברה למכונת אקמו לתמיכה בתפקוד הריאות כשמצבה מוגדר קשה, ועברה למחלקה לטיפול נמרץ לקורונה בבית החולים.

מוקדם יותר היום דווח כי חלה הדרדרות חמורה במצבן של שתי היולדות החרדיות שחלו בקורונה והועברו לבית החולים בילינסון לפני כעשרה ימים. שתיהן חוברו למכונת אקמו לתמיכה בריאותיהן ומצבן מוגדר קשה מאוד ולא יציב.

ד"ר איליה קגן, מנהל מחלקת טיפול נמרץ קורונה ב'שיבא' סיפר כי "כיוון שחלה החמרה במצבן החלטנו לחבר אותן למכשיר האקמו שמחליף את תפקוד הריאות עד להתאוששותן. מצבן מוגדר קשה מאוד ואינו יציב".

המשפחות מתחננות לציבור שיקרע שערי שמיים לרפואת היולדת חיה רבקה בת לאה והתינוק בן חיה לאה בתוך שאר חולי ישראל וכן עבור רחל נעמי בת אסתר חנה והרך הנולד בן רחל נעמי, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

נציין כי נגיף הקורונה מחולל שמות בעם ישראל, ובגל השלישי אנו עדים לתופעה מסוכנת של פגיעה בנשים בהריון, אחת מהן, היא רעייתו של מנשה גולדיס, חסיד באיאן מבני ברק, בעל חווה טיפולית, המסייע רבות לנערים, בנו של בעלי מסעדת 'גולדיס' הידועה בירושלים.

רעייתו של גולדיס מאושפזת במצב קשה בבית החולים לניאדו, ובעלה מנשה משתף כל העת על מצבה, תוך דגש והתבוננות על כל הטוב שהקדוש ברוך הוא עושה אתו.

בכנס שנערך בבית החולים אמר מנשה גולדיס: "יש לי מסר מאד חשוב, שאני רוצה לנצל עבור זה את הבמה הזו, חברים אנחנו בשעת מלחמה זה לא צחוק, במלחמה הרבה אנשים התחבאו הרבה שנים בשביל לחיות, זה גם מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו, ממש להיזהר".

עוד הוסיף ואמר: "החיבוק מעם ישראל מוכיח מי העם שלנו. עם הרבה אמונה אנחנו עוברים את הקושי. זה לא צחוק, תוותרו על מה שלא חיוני".

לחבריו כתב מנשה: "תודה רבה להשם יתברך, שהיה לנו אמבולנס טוב, שיש בית חולים, שיש מכונת הנשמה, שיש חשמל בשביל זה, שיש תרופות, שיש רופאים, שהיא מגיבה לטיפול, שיש כזה עם ישראל... ועוד ועוד".

גולדיס הוסיף ועדכן כי שמה של רעייתו שונה בהוראת הרבנים: "לכל הדואגים היקרים, אשתי עדיין מונשמת ומורדמת. צריך עוד קצת סבלנות ועוד תפילות והודאות, שינוי קל בשם בהוראת רב: מרים יהודית בת חנה גיטל", לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. 

קורונה בית חולים שיבא תל השומר מכשיר אקמו בית חולים בילינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד