כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נערכים לחג השמח בשנה

מסתמן: הגבלות חמורות יוטלו בחג הפורים

במשרד הבריאות מביעים חשש ממסיבות המוניות ומאירועי קריאת מגילה המוניים במגזר החרדי ובימים הקרובים יחלו לפרסם קמפיין נרחב בעניין | בינתיים, שוקלים הגבלות תנועה בחג 

מסתמן: הגבלות חמורות יוטלו בחג הפורים
בחורי ישיבות בפורים צילום: Kobi Gideon / Flash90

למרות הירידה היחסית בנתוני התחלואה, בכירים במשרד הבריאות אומרים הערב (חמישי) כי הם שוקלים להטיל הגבלות חמורות בחג הפורים הקרוב - כך דווח ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח, במשרד הבריאות עדיין לא יודעים מה יהיו נתוני התחלואה בפורים שיחול בעוד כחודש, אולם הם מביעים חשש ממסיבות המוניות ומאירועי קריאת מגילה המוניים במגזר החרדי ובימים הקרובים יחלו בקמפיין רחב בעניין. לבינתיים, הם שוקלים הגבלות תנועה בחג.

בתוך כך, נתוני משרד הבריאות המתפרסמים הערב חושפים תמונה מדאיגה לפיה למרות הירידה בקצב התחלואה במגזר החרדי, נתוני החולים הקשים והנפטרים ממשיכים לעלות.

על פי הנתונים שפורסמו, מספר החולים המאומתים עומד על 22,870 לעומת 25,154 בשבוע שעבר. מספר המאושפזים ירד גם הוא וכעת ישנם 248 מאושפזים לעומת 288 בשבוע שעבר. עם זאת, מספר החולים הקשים עלה מ-75 ל-82 ומספר הנפטרים עלה מ-456 ל-488.

היישוב המוביל בקצב הכפלת החולים הוא עמנואל עם יחס הכפלה של 1.5 ו-94 חולים בשבוע האחרון. אחריו נמצאת מודיעין עילית עם 1,922 חולים בשבוע האחרון וקצב הכפלה של 0.8 - קצב הכפלה זהה ליישוב רכסים שבו התגלו השבוע 220 חולים חדשים ולבני ברק שבה 2,899 חולים.

העיר אלעד עם 732 חולים בשבוע האחרון וקצב הכפלה של 0.7 - קצב הכפלה זהה לביתר עילית שבה התגלו 813 חולים בשבוע האחרון וקריית יערים שבה 118 חולים.

קורונה סגר חג פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד