י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאבק מאחורי הקלעים

מסתבכים: התביעה והדרישה מנפתלי בנט

בנט גייס לשורות מפלגתו את אביר קארה, מייסד תנועת העצמאים 'אני שולמן', בכך רשם ניצחון טקטי על נתניהו, שחשק אף הוא בתנועת העצמאים. אך מהלך זה מתברר הערב ככאב ראש לא קטן

מסתבכים: התביעה והדרישה מנפתלי בנט
נפתלי בנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

כאילו שלא חסרות צרות לח"כ נפתלי בנט ומפלגת 'ימינה', האיש שהתחיל את דרכו הפוליטית בלשכתו של בנימין נתניהו, מנסה כבר שנים ארוכות להחזיק את הראש מעל המים הפוליטיים הסוערים.

מפלגתו מפלגת 'ימינה', סופגת אף היא חבטה אחר חבטה, כאשר חשב שהנה הוא מציב את האלטרנטיבה השלטונית לנתניהו, הגיע גדעון סער וטרף לו שוב את הקלפים. אחריו הגיע בצלאל סמוטריץ' והחליט כי די לו בצל ההורים נפתלי ואיילת, ויצא אף הוא לדרכו העצמאית. 

בניסיון להציל עצמו, גייס בנט לשורות מפלגתו את אביר קארה, מייסד תנועת העצמאים 'אני שולמן', בכך רשם בנט ניצחון טקטי על נתניהו שחשק אף הוא בתנועת העצמאים. אך גם מהלך זה מתברר הערב (חמישי) ככאב ראש.

על פי הדיווח של כתב 'וואלה' יקי אדמקר, חלקים מתנועת השולמנים, פנו בתביעה נגד 'ימינה', בדרישה לאסור את השימוש במותג 'אני שולמן', לטענתם ישנה עמותה בשם הזה ומדובר בשימוש בעמותה בניגוד לחוק המפלגות.

במפלגת 'ימינה' דחו את הטענות ובאמצעות משרד עורכי הדין היוקרתי הרצוג-פוקס-נאמן ביצעו הפרדה בין אביר קארה המייסד של התנועה, לבין העמותה שהוקמה לטענתם מאוחר יותר, ובכך לא מדובר בעברה על חוק המפלגות.

מהטוויטר של יקי אדמקר

אביעד בן סעדון, לטענתו אף הוא אחד המייסדים של התנועה, הגיב לדיווחו של אדמקר וכתב בחשבון הטוויטר: "בתור אחד מהמקימים והגרעין המייסד, שולמן לא שייך לאף אחד! אף אחד מאיתנו לא מונה או נבחר להיות מייצג העצמאיים בישראל. לחשוב שניתן לנכס יזמות פרטית זה מחסור עמוק בהבנה לביטוי חופש, שולמן זה אדם חופשי שמצביע אך ורק על פי צו מצפונו האישי!".

מפלגת ימינה בחירות תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד