ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הם מפחדים

הורוביץ קורא לחבריו בשמאל: פשוט לכו הביתה

פחות משבוע למועד הגשת הרשימות, יוצא יו"ר 'מרצ' במתקפה נגד המפלגות הרבות בשמאל שלא עוברות את אחוז החסימה וקורא לראשיהן: "מי שלא מגרד את אחוז החסימה, שפשוט יילך הביתה"

הורוביץ קורא לחבריו בשמאל: פשוט לכו הביתה
ניצן הורוביץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הבחירות הנוכחיות מאופיינות ברסיסי מפלגות, בעיקר בצד השמאלי של המפה הפוליטית. בעמדנו היום (חמישי) שבוע בדיוק לפני סגירת הרשימות הלחץ מתחיל לגאות.

כחול לבן האלטרנטיבה השלטונית מתנדנת באזור אחוז החסימה יחד עם מפלגות העבודה ומרצ. הישראלים של רון חולדאי גם היא לא מתרוממת, בוגי יעלון ומפלגת תל"ם עדיין לא החליטו האם חיבורים הם דבר וטב או לא. בנוסף ישנה גם 'הכלכלית' בהובלת ירון זליכה שאף היא לא מצליחה להתרומם, כמו גם תנופה של עופר שלח.

יושב ראש האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד, הבהיר מוקדם יותר השבוע כי מפלגתו לא תסכים לחיבורים, ומי שמעוניין מוזמן להתמזג לתוכה. בינתיים כולם קופאים על מקומותיהם, וכאמור שבוע לפני סגירת הרשימות לכנסת הבאה הלחץ מתחיל לגאות.

יושב ראש מפלגת מרצ, חבר הכנסת ניצן הורוביץ התייחס לרסיסי המפלגות בכנס הINSS ואמר לעיתונאית טל שלו, "במהלך שלנו, כאשר מרצ מתחזקת ורצה עצמאית, אנחנו רוצים לחזק את האמון מצד הבוחרים שלנו, כי רק על מרצ אפשר לסמוך שלא תזחל לנתניהו ותשמור על ערכי השמאל. לגבי האחרים, מי שהוא כל מיני שברי אחוזים, או לא מגיע לאחוז החסימה - אני חושב שהוא פשוט צריך לפרוש".

הורוביץ הוסיף וחידד: "לעשות טובה לעצמו ולמדינה ולפרוש. אין טעם בבזבוז הקולות הזה. כולל רון חולדאי, כולל בני גנץ וכולל עפר שלח. אני חושב שהם אנשים ראויים, אבל פוליטיקה היא עסק מסובך. מי שלא מגרד את אחוז החסימה, שפשוט יילך הביתה".

ניצן הורוביץ מרצ שמאל בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד