י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הבלון התפוצץ

דיווחים: חולדאי בוחן פרישה מהמרוץ לכנסת

מסתמן כי האיש שהיה אדריכל פירוק הממשלה שוב הימר על הסוס הלא הנכון ועשוי למצוא את עצמו אולי מחוץ לכנסת. כן כן הכוונה למס' 2 ברשימתו של רון חולדאי, שממשיך להתמודד בעודו ראש העיר תל אביב והסקרים לא ממש מעודדים. גוברים הדיווחים כי המפלגה תיגנז ותפרוש

דיווחים: חולדאי בוחן פרישה מהמרוץ לכנסת
רון חולדאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מפגלת 'הישראלים' בראשות רון חולדאי שהוקמה במטרה להוביל את גוש השמאל, החלה את דרכה רק עם 8 מנדטים בסקרים, אבל הלכה וירדה עד שבחלק מהסקרים שפורסמו השבוע היא לא עברה את אחוז החסימה.

היום (חמישי) פחות משבוע למועד הסופי להגשת הרשימות לכנסת ה-24, מדווחים כמה כלי תקשורת כי רון חולדאי בוחן אפשרות לפרוש מהמרוץ, כשלא ברור מה יעשו שותפיו שהצטרפו למפלגתו, כמו הבולט שבהם שר המשפטים לשעבר מ'כחול לבן' אבי ניסנקורן.

רק הבוקר שינה חולדאי את עמדתו, ולאחר שאמר כי הוא דוחה חיבור עם בני גנץ ו'כחול לבן' בטענה כי "הוא יותר נטל מכנס", הבוקר כבר אמר כי הוא לא שולל חיבור עם 'כחול לבן' ואף לא שולל חיבור עם גנץ.

חולדאי קיווה כי מפלגת 'העבודה' תחבור אליו מייד בתום בחירת היו"ר החדש, אך לאחר שנבחרה מירב מיכאלי לתפקיד היא מתעכבת עם הדיבור על חיבורים, כשבימים אלה ראשה ורובה נשואים אל עבר הפריימריז לרשימת המפלגה שיתקיימו ביום ראשון.

בינתיים, חולדאי מנסה להציל את כבודו ומפלגתו וינסה בימים הספורים שנותרו עד להגשת הרשימות ביום רביעי הבא, להתחבר עם עופר שלח, בוגי יעלון או ירון זליכה בכדי להקדים חיבור, לפני מירב מיכאלי שכאמור עסוקה בחיזוק מפלגתה. באם לא יצליחו החיבורים, הרי שזה יודיע על פרישה מהמירוץ לכנסת ויוותר על כס ראש העיר תל אביב.

באם אכן תפרוש המפלגה מהמירוץ ואבי ניסנקורן ימצא עצמו מחוץ לפוליטיקה, יהא זה ניצחון מתוק לבני גנץ, שלא ראה בעין יפה את המהלך שהוגדר כ'בגידה'.

רון חולדאי מפלגת הישראלים אבי ניסנקורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד