י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
החשש במערכת הבריאות

אדלשטיין מתריע: בגלל משחקים פוליטיים ישראל תהפוך למדגרת קורונה

העימות בין כחול לבן לליכוד באם להאריך את הסגר בעקבות העיכוב בהעלאת חוק הקנסות, עתיד להביא להסרת הגבלות הקורונה ביום ראשון הקרוב | שר הבריאות אדלשטיין חושש ומתריע מפני ההפקרות שתחגוג ועלייה בתחלואה, "פוליטיקאים מופקרים"

אדלשטיין מתריע: בגלל משחקים פוליטיים ישראל תהפוך למדגרת קורונה
השר יולי אדלשטיין צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אתמול (חמישי) היו אמורים שרי הממשלה לאשר את הארכת הסגר בעוד ארבעה ימים לפחות. אלא שבעקבות העיכוב בהעברת חוק העלאת הקנסות, בכחול לבן הבהירו כי לא יתמכו בהארכת הסגר.

היום (שישי) מתריע שר הבריאות יולי אדלשטיין כי "עלול להתרחש כאן ביום ראשון בחצות משהו מסוכן", לדבריו, "בגלל משחקים פוליטיים הסגר יסתיים, ההגבלות יוסרו כליל וההפקרות תחגוג. כך תהפוך מדינת ישראל למדגרת קורונה בלתי נשלטת".

כך, באם לא יהיה שינוי והממשלה לא תאשר את הארכת הסגר כדרישת מערכת הבריאות, הסגר הנוכחי יסתיים ביום ראשון בחצות הלילה, והאפשרות בינתיים כן הוא יוארך רק למחרת כשבמשך יממה יפוגו כל ההגבלות במדינה.

"נותר לי רק לבקש מכם, חברים תהיו אתם אחראים ותמשיכו לקבל על עצמכם את ההגבלות גם אם לא חייבים. תשמרו על עצמכם, על המשפחה, על החברים", קרא שר הבריאות לאזרחים, תוך שהוא תוקף, "פוליטיקאים מופקרים לא מחייבים אתכם גם לנהוג בהפקרות".

יולי אדלשטיין חולי קורונה מפלגת כחול לבן קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד