ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
והשבוע ב'שלוש קריאות'

מעשה ב'ארבעס' שחוללו פלאים בכנסת

הטור השבועי ב'שלוש קריאות' עם הסיפורים שהתרחשו מאחורי הקלעים בפוליטיקה החרדית - עליהם לא תקראו בשום מקום אחר • והשבוע: הארבעס שחוללו פלאים בכנסת • בדיקת הפוליגרף ב'אגודה' • ההילולא בפאתי הכנסת • ולקינוח: הבשורה למחזיקי מניית 'שברולט'

מעשה ב'ארבעס' שחוללו פלאים בכנסת
ארבעס ובובעס צילום: באדיבות המצלם

קריאה ראשונה: הגברת הראשונה ביהדות התורה הבטיחה 'ארבעס'

ועדת הכנסת, יום שני השבוע, השעה מאוחרת, המתח מילא גובר בין החרדים לכחול לבן, שמפסידים בהצבעה על העברת חוק הקנסות לוועדת החוקה והחשש הוא כי תוגש רביזיה שתשאיר את הח"כים לעוד שעה ארוכה של דיון כשהתוצאה ממילא ידיעה.

החשש התמקד בח"כ האלוף אלעזר שטרן, נציג 'יש עתיד', כשטובי המוחות החלו לדבר אל לבו שלא יגיש רביזיה, בין הייתר בטענה כי התוצאה ידועה מראש.

לבסוף הבריקה מנהלת סיעת 'יהדות התורה' (לאלה שטוענים כי אין נשים במפלגות החרדיות, יום יבוא ונכיר לכם את הח"כית האמיתית) עם הצעה שלשטרן היה קשה לסרב לה.

"אביא לך קילו ארבעס ותן לו ללכת הביתה", הציעה. מאז הארבעס של הגברת הראשונה ב'יהדות התורה', כבר הפכו לשם דבר בכנסת. הסוף ידוע, שטרן התקשה לסרב להצעה וביום רביעי קיבל כמובטח קילו 'ארבעס' נימוחים. תופעות הלוואי הורגשו בכל מטה 'יש עתיד' שהחלה לנסוק מאז בסקרים והפכה לשנייה בגדולה בכנסת. 'כל קול קובע' כידוע.

קריאה שניה: בדיקת פוליגרף באגודת ישראל

קוראי אתר 'בחדרי חרדים' עודכנו השבוע מהנעשה בסיעת 'אגודת ישראל' החסידית שמיטלטלת כספינה מטורפת בלב ים. כמעט מילה במילה דיווחנו מהנעשה בחדר הסגור בו התכנסה 'וועדת השמונה', כשכבר בדיון השני של הוועדה שהתקיים ביום חמישי שעבר, ביקשו הנוכחים לברר מיהו המקור של 'בחדרי'.

היו שהאשימו צד מסוים בהדלפות, אנחנו כמובן שומרים על חיסיון מלא, אך היו גם כאלה שהציעו בדיקת פוליגרף למצוא את המדליף. אנחנו כמובן בעד ובלבד שידליפו לנו גם את הסיפור הזה.

קריאה שלישית: הילולת רבי יצחק במליאת הכנסת

הילולת האדמו"ר רבי יצחק אבוחצירא הגדול בן  רבי יעקב, אחרי שנתב"ג ומעבר אלנבי נסגרו על בריח, חברי הכנסת שקינאו בחבריהם שהמריאו למרוקו, נאלצו להסתפק בהילולא במליאת הכנסת שיצאה להפסקה קלה.

צמד הח"כים משה ארבל וינון אזולאי קיימו הילולא קטנה במליאה, כשאת 'המחייה' הם שמרו להילולה בבית ובלשכה בכנסת, ונצפו מזמזמים את הפיוט 'אעופה אשכונה' בביצועו של הפייטן משה לוק.

והרי בשורה למחזיקי מניית 'שברולט', בקרוב עשרות נציגי ופעילי ש"ס צפויים לרכוש את דגם ה'טראוורס', ככל הנראה בצבע לבן. הרקע הוא כמובן השר אריה דרעי שהחליף רכב השבוע, לאחר שה'סקודה סופרב' שלו הזדקנה ובניגוד לחברים בסיעה הוחלט להחליף אותו לטובת כוח רענן וחדש.

שלוש קריאות ארבעס אלעזר שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד