י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מזלזלים בקדושת החיים

גל הפרות במגזר החילוני: גז פלפל הותז לעבר שוטרים • צפו

בעוד הציבור החרדי נתון תחת זכוכית מגדלת של כלי התקשורת וחלק מהפוליטיקאים, מאות מבלים חגגו אתמול בערב בעיר ראשון לציון בניגוד להנחיות. המשטרה שהגיעה למקום נתקלה בהתנגדות חריפה • והתקשורת? לא חרדים, לא מעניין

גל הפרות במגזר החילוני: גז פלפל הותז לעבר שוטרים • צפו
התזת גז מדמיע צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

לא חרדים, לא מעניין: מידי סוף שבוע מתרבים הדיווחים על הפרת ההנחיות של המאבק לבלימת נגיף הקורונה על ידי בני המגזר החילוני, ובעוד הציבור החרדי נתון תחת זכוכית מגדלת של כלי התקשורת וחלק מהפוליטיקאים, המחפשים בכל מאודם מפר הנחיות חוב כיפה. מאות מבלים חגגו אתמול בערב בעיר ראשון לציון בניגוד להנחיות. המשטרה שהגיעה למקום נתקלה בהתנגדות חריפה.

משטרת ישראל הודיעה הבוקר (שישי) כי אמש נחשפה מסיבה בראשון לציון בה התתפו כ-150 משתתפים. במקום אף אותר חולה קורונה מאומת.

המבלים במקום סירבו לפתוח את הדלתות והחלו לרסס גז פלפל לעבר השוטרים, תוך שחלקם מנסים להימלט דרך החלונות ולהתחבא בשירותים ועל גג המבנה. לאחר זמן קצר הצליחו השוטרים להיכנס למקום ולהפסיק את האירוע.

אחד המבלים נעצר לאחר שתקף את השוטרים בכניסתם, הוא נחקר בתחנה ושוחרר למעצר בית.

סה"כ נרשמו במקום 103 דוחות קורונה, מתוכם דו"חות בסך 5,000 ש"ח לבעל המקום, לזמר ותקליטן ודו"ח בסך 3,000 ש"ח למבודד שלא דיווח.

כמו כן במקום אותר חולה קורונה מאומת שנשלח לבידוד וזומן לחקירה בגין הפצת המחלה בסיום תקופת הבידוד.

לנוכח ההפרה החמורה ביקשה המשטרה שוב להדגיש את החובה להישמע להנחיות משרד הבריאות ולנהוג באחריות, "למען בריאותכם במסגרת המאמץ הלאומי לבלימת התפשטות הנגיף בישראל" הבהירו.

משטרת ישראל קורונה סגר חילונים גז פלפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד