י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איש ישראל השנייה

אחרי שהצהיר שיצביע לגנץ: העיתונאי ישוריין בליכוד?

מפתיע: לאחר שהצהיר כי יקח את בתו לקלפי, על מנת שזו תכניס את הפתק הנושא את שמו של בני גנץ בבחירות הקרובות, מסתמן כי הד"ר אבישי בן חיים בכלל בדרכו לשריון במקום ריאלי במפלגת השלטון

אחרי שהצהיר שיצביע לגנץ: העיתונאי ישוריין בליכוד?
בנימין נתניהו/אבישי בן חיים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כנראה שבתו לא תזכה להכניס את הפתק לקלפי: שבוע להגשת הרשימות, וראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר מפלגת השלטון, עוד לא חשף את רשימת השריונים אותם הוא הולך להוביל ברשימת הליכוד. על פי הדיווח, ד"ר אבישי בן חיים, שהצהיר לפני כחודש וחצי כי יצביע בבחירות הבאות לבני גנץ, עומד להיות משוריין בליכוד.

העיתונאי שלום ירושלמי חשף הבוקר (שישי) ב'זמן ישראל' כי הפרשן לענייני חרדים של 'חדשות 13', ד"ר אבישי בן חיים צפוי לקבל שיריון במקום ריאלי בליכוד. בנוסף ליושבת ראש מפלגת 'גשר' אורלי לוי אבקסיס, שתקבל אף היא שיריון במקום ה-26 ברשימת הליכוד. 

כזכור, יממה לאחר אישור החוק לפיזור הכנסת, כתב הד"ר בן חיים בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "בבחירות הבאות אצביע למפלגה שגנץ יעמוד בראשה, זאת כאות הערכה לרעיון הפיוס ובהצדעה לבני גנץ על הניסיון היפה שלו ללכת לממשלת אחדות, במהלך שעליו שילם מחיר כבד".

עם זאת הוסיף היום בן חיים שתי הסתייגויות: הראשונה במענה האם מפלגת ש"ס כבר לא מהווה אלטרנטיבה, ענה כי מדובר בהצבעה חד פעמית בשביל לחזק סמלית את רעיון הפיוס והאחדות הלאומית.

עוד סייג בן חיים, "גילוי נאות: אקח איתי לקלפי את הילדה הקטנה שלי, שהיא תכניס את הפתק למעטפה, בעצמי לא מסוגל".

מוקדם יותר בעת חתימת ההסכם בין נתניהו וגנץ, כתב בן חיים, "לא מאמין שזה יקרה, אבל אם אם נתניהו עושה תרגיל הונאה לגנץ וחבריו, אחרי המהלך המדהים שלהם למען האחדות, ולוקח את העם לבחירות רביעיות, במקום לממשלה ישראלית רחבה. או אז אני צריך חשבון נפש של שוטה מיסטיקן".

ד''ר אבישי בן חיים מפלגת הליכוד אורלי לוי אבקסיס בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד