ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מקרה שלישי בתוך שבוע

אסון בבית שמש: בן 7 חודשים הלך לעולמו

לפנות בוקר, הוזעקו כוחות מד"א ומתנדבי ארגוני ההצלה ברמת בית שמש, לבצע פעולות החייאה בפעוט כבן שבעה חודשים שאיבד את הכרתו | הפעוט פונה לבית החולים אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

אסון בבית שמש: בן 7 חודשים הלך לעולמו
אילוסטרציה צילום: unsplash

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר (שבת) לדירת מגורים ברמת בית ששמש ג', לאחר שפעוט כבן שבעה חודשים, בן למשפחה חרדית איבד את הכרתו. מתנדבי ארגוני ההצלה העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו בו פעולות החייאה. לאחר שעה ארוכה הפעוט פונה באמצעות אמבולנס של מד"א לבית החולים אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

"במקום נמצא בן 7 חודשים כשהוא ללא דופק ונשימה",  סיפר דוד שטרנבוך מתנדב 'צוות הצלה' שהגיע למקום, "יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א ביצענו פעולות החייאה מתקדמות, אך לצערינו בית החולים נקבע מותו". 

מדובר באירוע שלישי בתוך כשבוע, לאחר שביום חמישי נקבע מותן של שתי פעוטות, האחת בצפת והשנייה בשכונת מאה שערים בבירה.

כזכור, כוחות ההצלה הוזעקו בשעות הבוקר של יום חמישי  לטפל בפעוטה בביתה שבצפת לאחר שאיבדה את הכרתה. המתנדבים ביצעו בפעוטה, בת למשפחה חרדית, פעולות החייאה מתקדמות ולאחריהן היא פונתה לבית החולים החולים זיו בעיר.

במקביל, מתנדבי איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה על פעוטה נוספת, כבת שבוע, שאיבדה את הכרתה בשכונת מאה שערים בירושלים. למרות ניסיונות הרופאים להציל את חייהן, הם נאלצו לקבוע את מותן בבתי החולים.

החייאה בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד