י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צפוי לעונש כבד

עורך דין חרדי מואשם בהונאת משקיעים במיליונים

עו"ד חרדי מברוקלין מואשם בהונאת משקיעי נדל"ן • שיקר למשקיעים כי הוא "משקיע את כספם בנדל"ן רווחי", אך גנב את הכסף לעצמו • אם יורשע בהונאה, הוא צפוי לעונש מאסר לאורך 20 שנה לפחות

עורך דין חרדי מואשם בהונאת משקיעים במיליונים
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: Pierre Terdjman / Flash90

משרד המשפטים האמריקני פרסם כי עורך דין חרדי מברוקלין, חשוד בהונאת מספר רב של משקיעים בהיקף של ארבעה מיליון דולרים לפחות. לטענת התביעה, עורך הדין שיקר למשקיעים כי הוא "משקיע את כספם בנדל"ן רווחי", אך גנב את הכסף לעצמו.

עורך הדין נעצר ביום רביעי האחרון, הוא הופיע לדיון בפני שופט באמצעות ועידת וידיאו. הנאשם שוחרר בערבות בסך 200,000 דולרים.

בתביעה נאמר כי "הנאשם ניצל לרעה את תפקידו כעורך דין ובגד באמון קורבנותיו למען רווח, ויש להעמיד לדין את מי שמבצע הונאה, כולל עורכי דין, והמשרד הזה (המשפטים) ימשיך לפעול בעקשנות כדי להבטיח יושר בקרב כולם".

עוד נטען, כי הנאשם הצהיר ללקוחותיו כי בכוונתו לרכוש נדל"ן כדי למנף אותם לרווח משמעותי, אך במציאות, הוא לא רכש נכסים, ולכן לא היו כאלה למכור. במקום זאת, הוא השתמש בכסף שקיבל כדי לבצע עסקאות והשקעות פיננסיות משלו. "הוא עשה מעשי תרמית", כך אמר וויליאם סוויני מהאף-בי-איי.

"במקרה זה, הנאשם ביצע לכאורה תכנית להונאת כספים של קרבנות רבים והפקיע אותם לרווחתו האישית", הוסיף. אם יורשע בהונאה, הוא צפוי לעונש מאסר לאורך 20 שנה לפחות.

ברוקלין הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד