י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כחול לבן צריכה לפרוש"

ח"כית בכירה נוספת פורשת מגנץ ומהפוליטיקה

בני גנץ ממשיך לחוות עזיבות. בשבת הודיעה ח"כ מיקי חיימוביץ', בעבר מגישת טלוויזיה בכירה כי לא תתמודד לכנסת הבאה וקראה גם ל'כחול לבן' שלא להתמודד ולפרוש מהמירוץ

ח"כית בכירה נוספת פורשת מגנץ ומהפוליטיקה
בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חברת הכנסת מיקי חיימוביץ' מ'כחול לבן', מי שהייתה חלק מתרגיל 'ליל החניונים' שהוביל לפיזור הכנסת, הודיעה בשבת כי היא פורשת מהחיים הפוליטיים ולא תחזור לכנסת לאחר הבחירות.

בראיון שהעניקה ל'חדשות 12', הודיעה חיימוביץ' שמכהנת כיו"ר ועדת הפנים ואיכות הסביבה של הכנסת כי היא פורשת מהחיים הפוליטיים ותקפה: "אני לא נשארת כי בסיטואציה הנוכחית, שאני רואה כטרלול מוחלט של המערכת, ובדרך שבה הדברים קורים - הכוחנות והדורסנות של הליכוד ונתניהו בראשם - אני לא רואה פה מקום שבאמת אני יכולה להביא אליו את הערך המוסף שלי ואת הדברים שאני רוצה לקדם".

בראיון קראה חברת הכנסת הפורשת ל'כחול לבן', שלא להתמודד לכנסת הבאה, "לדעתי אם יש סיכוי שכחול לבן לא תעבור את אחוז החסימה אז היא לא צריכה להתמודד", אמרה, "כמו כל מפלגה אחרת בגוש המרכז-שמאל. אם יש סכנה שהיא לא עוברת - היא צריכה לפרוש מהמרוץ".

חיימוביץ׳ מצטרפת אל חברי הכנסת שפרשו מ'כחול לבן', ובהם: אבי ניסנקורן, יזהר שי, מירב כהן, רם שפע, אסף זמיר, שגם הוא לא יתמודד במפלגה אחרת בכנסת הבאה.

מיקי חיימוביץ מפלגת כחול לבן פרישה מהחיים הפוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד