ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
חושדים בהונאה

איילת שקד אפתה חלות והרשת סערה

לזה איילת שקד לא ציפתה: הח"כית בהווה והשרה לשעבר העלתה תמונה שבה היא מברישה בשמן זית חלות שאפתה לכבוד שבת והרשת חושדת בהונאה • ומה הגיבה שקד?

איילת שקד אפתה חלות והרשת סערה
חלות. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

יו"ר סיעת ימינה, חברת הכנסת איילת שקד, פרסמה ביום שישי תמונה מהמטבח, שבה היא נראית מברישה בשמן זית את החלות שאפתה וכתבה "שבת שלום".

הגולשים חשדו שמדובר בשקר ומיהרו לתקוף: "למרוח שמן על חלה אפויה שקנית בסופר? כן, מאוד אמין, בדיוק כמוך" - כתב אחד מהגולשים. אחר הגיב כי "הכל מריחה אחת גדולה (תרתי משמע). את משקרת בכנסת, ומשקרת לנו עכשיו עם חלות אפויות".

אחרים מהגולשים השוו לעוגת הביסקוויטים של שרה נתניהו. אחד מהגולשים כתב כי "רמת אמינות: עוגת גבינה של שרה נתניהו". נוסף כתב: "מאז שחברת לשמאל עושה חלות.. מה רע בעוגת ביסקוויטים?".

מיד עם צאת השבת הגיבה איילת שקד לעקיצות כלפיה וכתבה: "לפני שבת העלתי פוסט עם החלות שאפיתי, מיד כשהוצאתי אותן מהתנור. לצערי היו כמה ממורמרים, שבמקום להגיד שבת שלום, או פשוט להתעלם, בחרו להשמיץ, לשקר. למה בעצם?".

שקד המשיכה וכתבה כי "המסקנות שלי: ‏1. השיח ברשת חייב להיות נקי יותר. ‏2. פחות מדי אנשים יודעים שהברשת שמן זית כשהחלות לוהטות זה טיפ מנצח. ‏שבוע טוב!".

איילת שקד חלות לשבת חלות מקמח כוסמין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד