י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אימפריה של איש אחד

זירה פוליטית • מי אתה יוסל'ה ברגמן

איש אחד, צעיר חרדי, שהפך עצמו לאימפריה ומביא בקבוצות את הדיווחין מהפוליטיקאים לצד הפרשנים, דוברים ועיתונאים, כל הזירה הפוליטית • הכירו את יוסל'ה

זירה פוליטית • מי אתה יוסל'ה ברגמן
זירה פוליטית יוס'לה ברגמן צילום: באדיבות המצלם

אחד מיועצי התקשורת הבכירים כתב בשבוע שעבר ברשתות החברתיות: "בואו ונדבר על ה'בוקר טוב' של יוסל'ה ברגמן". הכוונה שלו למי שלא מעודכן, לרגע הזה בבוקר, לו ממתינים רוב הפרשנים, העיתונאים, הדוברים, ואף בשקט בשקט גם בכירי הפוליטיקאים. זה הרגע בו יוסל'ה סיים שחרית ודף היומי, וה'זירה הפוליטית' נכנסת לפעילות. פעילות שתימשך כל רגע ורגע ממהלך היום עד לשעות הקטנות של הלילה.

לפניכם הצצה לדמותו של האיש מאחורי אימפריית העדכונים הפוליטיים 'זירה פוליטית'. בשנים האחרונות נדמה כי אין מישהו היודע לאיית את המילה 'פוליטיקה' ואינו מקבל את עדכוניו החדים המהירים והמדויקים של יוסל'ה.

אחרי העדכונים של יוסל'ה ב'זירה הפוליטית' עוקבים עשרות אלפים, בוואצאפ הפופולארית הוא מנהל 20 קבוצות, בהם חברים כ-5000 אנשים המתעדכנים בכל שעות היממה בנעשה בזירה הפוליטי. ההודעות שמתפרסמות בקבוצות שלו מועברות במהירות לעוד מאות קבוצות, ומשם זה מגיע לכל מי שמתעניין בפוליטיקה.

ערוץ הטלגרם של זירה פוליטית פופולארי אף יותר, אחריו עוקבים כ-5,500 אנשים מהארץ ומהעולם, המעוניינים במקום אחד שירכז עבורם את כל המידע האמין והאיכותי.

גם ברשת החברתית העיתונאית יותר רשת הטוויטר, מעדכן יוסל'ה את יותר מ-6000 העוקבים אחריו, בכל מה שנדרש לדעת בכדי להיות מעודכן במתרחש בפוליטיקה הישראלית.

כשהרשתות החברתיות סערו בימים האחרונים בנושא פרטיות השיחות באפליקציית וואצאפ, החלה נהירה למחליפה 'סיגנל', למקרה שתהיתם, את קבוצות 'זירה פוליטית' תוכלו למצוא גם שם.

לא רק את הנעשה בארצנו הקדושה והקטנטנה מסקר יוסל'ה, החברים בקבוצותיו לא יכלו להירדם בליל הבחירות בארצות הברית. העדכונים זרמו לאורך כל הלילה, במקביל לפרשנויות ועשיית סדר במספר האלקטורים, המדינות המתנדנדות, עד לניצחון.

את כוחו של הצעיר החרדי בן ה-25, ניתן היה לאמוד במצעד הפוליטיקאים, מהבכירים שבהם ועד לזוטרים, אנשי תקשורת פרשנים דוברים עוזרים ויועצים כולם נעמד לברך "יום הולדת שמח" את האיש שמעדכן אף אותם, ועושה להם סדר בנעשה ב'זירה הפוליטית'.

כוחו של יוסל'ה הוא לא רק בעוצמת הפרסום שמגיע לכל מי שאוהב פוליטיקה, יוסל'ה עצמו מפרסם סקופים והדלפות שהוא מקבל מפוליטיקאים עצמם, דוברים ופרשנים ופוליטיקאים שולחים ליוסל'ה ידיעות והדלפות כדי שיפיץ אותם, יוסל'ה לא חשב שהוא יהפוך לאימפריה. אחרי בחירות מועד א' יוסל'ה פרסם כי מפסיק את הפעילות מאחר והסתיימה לה מערכת הבחירות. אך אז גילה שהיא בעצם רק התחילה, ומאז במשך שנתיים הוא לא מצליח למצוא מנוחה. כי הבחירות בארץ אף פעם לא מסתיימות.

פרשנים פוליטיים בכירים שולחים ליוסל'ה פנינים מהטור הפוליטי שלהם עוד לפני שזה מתפרסם, כדי שהקוראים יחפשו את הטור, יוסל'ה מקבץ לקובץ PDF את הטורים של הפרשנים הפוליטיים בכל סוף שבוע, שהופך לויראלי מאד, יוסל'ה נותן במה לכולם, חרדים, דתיים, חילונים, ערבים, אין אצל יוסל'ה חשבונות פוליטיים, כל אחד תקשורת או פוליטיקאי יקבל פרסום לדבריו, בתנאי שאין בהם הסתה או השתלחות נגד מגזר מסוים.

פוליטיקה עדכונים שוטפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!