י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
'הישראלים' מתפרקת

טלטלה בשמאל; ניסנקורן פורש מהחיים הפוליטיים

אבי ניסנקורן מי שגרר את המדינה לבחירות הודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים כשהוא נוטש את מפלגת 'הישראלים' שמדשדשת על גבול אחוז החסימה | כל הפרטים על הטלטלה בשמאל

טלטלה בשמאל; ניסנקורן פורש מהחיים הפוליטיים
אבי ניסנקורן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ארבעה ימים בלבד למועד האחרון להגשת הרשימות לכנסת ה 24, נראה כי המפלגה שהוקמה במטרה להוביל את גוש השמאל - מרכז, מתפרקת. אחרי שבכיר המפלגה מודיע היום (ראשון) על פרישה מהחיים הפוליטיים.

הבוקר הודיעו במפלגת 'הישראלים' כי אבי ניסנקורן מי שנוביל את הכנסת לבחירות על ידי התעקשות שלא להיכנע לפשרת הליכוד בנושא תיק המשפטים, לא יתמודד לכנסת ה 24.

הבוקר אבי ניסנקורן הודיע לרון חולדאי על החלטתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, כאשר ניסנקורן שהודיע על פרישה מכחול לבן הוצב במקום השני במפלגת הישראלים ברשות רון חולדאי.

יו״ר הישראלים, רון חולדאי מסר: "אני מכבד את אבי ובחירתו ומודה לו על הדרך המשותפת. אני אמשיך לעבוד ללא הרף כדי לאחד את מחנה המרכז-שמאל. ברור לכל שהדרך היחידה לייצר כוח משמעותי היא ביחד, וכל אחד יצטרך לוותר. הציבור דורש בצדק איחוד עכשיו - ובכך אני מרוכז".

אבי ניסנקורן אמר: "לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן. כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנם ריבוי מפלגות ומועמדים, החלטתי שמוטב לזוז הצדה ולקחת פסק זמן. אני מעריך את רון חולדאי ואת מועמדי הישראלים, ואמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות, ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה".

אבי ניסנקורן מפלגת הישראלים רון חולדאי פרישה מהחיים הפוליטיים בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד