י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אבל כבד בעולם התורה

זקן ראשי הישיבות הגאון רבי יצחק שיינר זצ"ל ראש ישיבת קמניץ

נצחו אראלים את המצוקים: מירושלים מגיעה הבשורה הקשה והמרה על הסתלקותו של זקן ראשי הישיבות בדורנו, הגאון רבי יצחק שיינר זצ"ל, ראש ישיבת קמניץ וחבר מועצת גדולי התורה שהעמיד אלפי תלמידים. ראש הישיבה נדבק בנגיף הקורונה ולמגינת לב השיב את נשמתו ליוצרה

זקן ראשי הישיבות הגאון רבי יצחק שיינר זצ"ל ראש ישיבת קמניץ
הגאון רבי יצחק שיינר זצ"ל צילום: שוקי לרר

בשיא מסע הלווית זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד הלוי סולובייצ'יק זצ"ל ראש ישיבת בריסק, אבל כבד נוסף בעולם התורה והישיבות עם היוודע הבשורה הקשה והמרה על הסתלקותו לשמי רום של הגאון רבי יצחק אריה שיינר זצ"ל, ראש ישיבת קמניץ וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' זקן ראשי הישיבות בדורנו שהסתלק לבית עולמו בגיל 98. 

בשבועיים האחרונים נדבק ראש הישיבה בנגיף הקורונה, 17 יום לאחר שקיבל את החיסון הראשון, מאז הידרדר מצבו והוא אף הובהל בצהרי יום ראשון לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים שם נלחמו הרופאים על חייו. 

תפילות רבים נישאו בכל העולם לשלומו ולרפואתו של ראש הישיבה רבי יצחק אריה בן פערל, אך למגינת לב נגזרה הגזירה וראש הישיבה השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לבים של רבבות תלמידיו בארץ ובעולם.

ראש הישיבה הרביץ תורה ויראה במשך עשרות שנים בישיבת קמניץ בירושלים לפני כ- 20 שנה אף צורף לחבר במועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'. 

עם הישמע הבשורה הקשה בהיכל ישיבתו - ישיבת קמניץ בירושלים הוסרה הפרוכת ואבל כבד ניכר בכל פינה ופינה. 

אבל כבד בעולם התורה והישיבות עם היוודע הבשורה הקשה והמרה על הסתלקותו של ראש הישיבה זצ"ל, שהרביץ תורה למעלה עשרות שנים והעמיד אלפי תלמידים בכל קצווי תבל.  

מסע הלוויה הערב בשעה 20:00 מישיבת קמניץ ברחוב יחזקאל 22 פינת רחוב עזרא בירושלים להר המנוחות שם ייטמן סמוך לרעייתו הרבנית ע"ה. 

'בחדרי חרדים' יעביר את מסע הלוויה בשידור חי. 

וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'. 

הרב יצחק שיינר ישיבת קמניץ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד