י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
גדולי ישראל נרתמים

הרבנים קבעו: יש לתרום למוסדות חשובים אלו

היענות נרחבת לקריאת גדולי ישראל להצטרף למגבית קרן הבניין של 'פיתוחים' שע"י מוסדות 'פתחיה'  • מאות כבר נרתמו לבוא לעזרת השם בגיבורים לבניין בית חינוך לילדי החינוך המיוחד בעיר בית שמש • הגרלה נדירה צפויה להיערך בקרב התורמים

הרבנים קבעו: יש לתרום למוסדות חשובים אלו
נרתמים למען פתחיה צילום: באדיבות המצלם

היענות נרחבת לקריאתם של גדולי וצדיקי הדור, שקראו לבוא לסייע ולהירתם למען בניית בית חינוך לילדי החינוך המיוחד בעיר בית שמש בית הספר 'פיתוחים'. מאות כבר הצטרפו ורכשו כרטיסי הגרלה לטובת בניית בית החינוך מפואר לטובת הילדים שמלבד שהם בעלי צרכים מיוחדים הם סובלים ממגבלות שונות ולא היה להם מענה חינוכי עד היום בבית שמש.

ניתן להצטרף כאן לקריאת גדולי ישראל ולהשתתף בהגרלה המיוחדת>>>

על קריאת הקודש חתמו מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין;כ"ק מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א; מרן חכם שלום כהן שליט"א; כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א; מרן הגאון הגרב"ד  פוברסקי שליט"א; כ"ק מרן האדמו"ר מבאיאן שליט"א; כ"ק מרן האדמור מביאלא שליט"א; מרן הגר"ד כהן שליט"א; כ"ק מרן האדמור ממוזדיץ שליט"א; מרן הגר"ש שטינמן שליט"א; מרן הגר"ר אלבז שליט"א; מרן הגר"ד יוסף שליט"א. במכתבם גדולי ישראל הפליגו במעלת המסגרת החינוכית החדשה, שתהיה בית חינוך מיוחד. תוספת גדולה הוסיפו בגדול המעלה של צדקה בעת הזו של המגיפה הנוראה. על פי מאמר חז"ל: 'צדקה תציל ממוות'.

לפני מספר שנים, פנו הורים רבים בעיר בית שמש, לרב יצחק גולדקנופף שליט"א וביקשו ממנו לפתוח מסגרת חינוכית לילדי החינוך המיוחד, הסובלים גם מבעיות קשות ומורכבות. עד לאותו הזמן, נאלצו הילדים הללו להיטלטל בדרכים שעות ארוכות, לערי הסביבה, שרק בהם הייתה להם מסגרת חינוכית מותאמת.

הרב גולדקנופף נטל על עצמו את המשימה, ובתוך זמן קצר לאחר שקיבל את ברכתם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי התורה והחסידות, הוא הקים מסגרת חינוכית מפוארת של בית ספר ותלמוד תורה שבה מתחנכים אותם ילדים באווירה תורנית ברוח ישראל סבא, ויקרא שמה בישראל 'פיתוחים', על שם בצלאל בן אורי בן חור, שהיה מפתח פיתוחים בחכמתו בבניין המשכן להשראת השכינה. כידוע מאמרם ז"ל 'שמשחרב בית המקדש, אין לו לקב"ה בעולמו אלא ד' אמות של הלכה', שכל מקום שמלמדים בו תורה הוא מקום השראת השכינה והוא כעין המשכן.

ניתן להצטרף כאן לקריאת גדולי ישראל ולהשתתף בהגרלה המיוחדת>>>

גדולי ישראל משבחים את פועלו של הרב גולדקנופף שידו רב לו בהקמת מסגרות חינוך בארץ ישראל: "לפני עשרות שנים, נדבה רוחו של הרבני הנכבד, ידידינו הרב יצחק גולדקנופף שליט"א, להיות 'פותח את ידך' והקים את רשת 'פתחיה' לפתח ולשכלל את החינוך המיוחד לצד רשת בית יעקב רשת האם בחינוך הרגיל  בכל עיר ועיר בארץ ישראל. זכה שילדים רבים התחנכו- למרות מצבם- לתורה ויראת שמים במסגרות חינוך אלו".

גדולי ישראל פונים לכל אשר נדבה רוחו, להשתתף ולשאת בעול הכספי הגדול של הקמת בית לילדי החינוך המיוחד בעיר בית שמש.

בסיום דבריהם מברכים גדולי ישראל את כל התורמים והמסייעים והמשתתפים בהגרלה הגדולה למען הקמת הבית הגדול להשם: "זכות גדולה מן השמים, תעמוד לכל המסייעים בעד הקמת הבי"ס ותלמוד תורה 'פיתוחים' ויזכו לראות אך רוב נחת מכל יוצאי חלציהם בריאים ושלמים בגוף ובנפש אכי"ר".

על פי פסק הלכה של תלמידי חכמים מובהקים, אפשר לתרום בדרך של השתתפות בהגרלה הגדולה, למען הקמת הבית המיוחד לילדי החינוך המיוחד, מכספי מעשר.

ניתן להצטרף כאן לקריאת גדולי ישראל ולהשתתף בהגרלה המיוחדת>>>

פתחיה ילדים עם צרכים מיוחדים ילדים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד