י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הלווית הענק בירושלים

צביעות: הפוליטיקאים תוקפים ודורשים אכיפה

בעוד הם מתעלמים במופגן משלל המסיבות שנערכו במהלך סוף השבוע ברחבי הארץ וכן מהפגנת הענק אמש בבלפור, הפוליטיקאים מנצלים את הלווית הענק של זקן ראשי הישיבות בי-ם ותוקפים את החרדים ונתניהו

צביעות: הפוליטיקאים תוקפים ודורשים אכיפה
ההפגנה בבלפור צילום: בן כהן

בעקבות התיעודים הרבים מהלווית הענק של ראש ישיבת בריסק בירושלים, שורה של פוליטיקאים ניצלו את הרגע הכואב כדי לצבור הון פוליטי שוב על גב החרדים. הפוליטיקאים דורשים אכיפה בהלוויה אך מתעלמים במופגן מהפגנת הענק שנערכה אמש (מוצ"ש) בבלפור וכן מהמוני המסיבות שנערכו במחתרת במהלך סוף השבוע.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תקף את נתניהו וכתב: "התמונות מירושלים מוכיחות שנתניהו ויתר על אכיפת החוק משיקולים פוליטיים. בממשלה בראשותי זה לא יקרה. יהיה חוק אחד לכולם והוא ייאכף".

חבר הכנסת יאיר לפיד צירף יעוד מהלוויה וכתב: "חוק אחד לכולם! מה היינו עושים? מפעילים את המשטרה בכוחות גדולים. אוכפים את החוק בלי למצמץ. ככה זה יהיה בממשלה שפויה. אותנו לא יסחטו".

יו"ר כחול לבן שלקח את נושא האכיפה נגד החרדים כפרויקט במטרה להציב את מפלגתו המדשדשת מעל אחוז החסימה, תקף: "ככה נראית אכיפה לא שוויונית: מיליוני משפחות וילדים סגורים בבתיהם ומקפידים על הכללים בזמן שאלפי חרדים מצטופפים בהלוויה, רובם גם בלי מסיכות. לא נסכים להמשך פייק סגר לא אפקטיבי. או שסוגרים לכולם - או שפותחים לכולם. נגמרו ימי התחמנות".

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד מיקי זוהר תקף אף הוא: ״התמונות מההלוויה ההמונית בירושלים מצערות. בזמן שעם ישראל נאבק מול התחלואה הגואה, אין מקום להתקהלויות מסוג זה ולא משנה מהן הנסיבות. יש לפעול בנחישות על מנת להגביר את האכיפה נגד התקהלויות, בכל המגזרים".

גדעון סער בני גנץ מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד