ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

גם השנה: ב'ג'רוזלם אסטייטס' מסכמים שנים עשר חודשים של עשייה ומכירות בהיקף פנומנלי

השנה החולפת טמנה בחובה אתגרים מורכבים, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. כבר מחודשי אדר וניסן התעוררו רבים מבני קהילות חו"ל לרכוש דירה בא"י, אך בעקבות ההגבלות החוזרות ונשנות ושיתוק הטיסות הבינלאומיות אשר הקשו על ההגעה לארץ, נאלצו הם לבחור בין ביצוע רכישה מרחוק, לבין ויתור על החלום עד לשוך הסערה

גם השנה: ב'ג'רוזלם אסטייטס' מסכמים שנים עשר חודשים של עשייה ומכירות בהיקף פנומנלי
פרויקט היוקרה צילום: יח"צ

אכלוס לצד המשך בנייה.

במקביל, מותג המגורים 'ג'רוזלם אסטייטס' - אשר עם השנים צבר אמון רב והפך לפרויקט הנחשק ביותר בירושלים, ממשיך להתחזק בקרב הקהילות היהודיות בארץ ובעולם, והביקוש לדירות בפרויקט רק הולך וגדל. בניית הפרויקט נמשכה השנה כמעט כרגיל, ומאות פועלים עמלו מדי יום עד להשלמת השלב הראשון שכבר אוכלס: בנייני הכד, הדקל, הנבל והגביע.

מחלקת השיווק בחברה עבדה השנה מסביב לשעון, ומלבד הדירות שנמכרו בארץ, נחתמו עסקאות רבות גם בחו"ל, אחרי שאנשי השיווק נסעו במיוחד לפגוש את הרוכשים המתקשים להגיע לפה בעצמם.
עקב הביקוש הרב וסיום הבנייה של השלב הראשון, פתחו בחברה את הליך השיווק גם לשני בניינים מהשלב השני: 'החצוצרות' ו'הכינור', וכבר הגיעו אל מעל 50% מכירות מתוכם, זאת במקביל לבניית שלב זה אשר החלה השנה ומתקדמת אף היא בקצב משביע רצון.

היקף חסר תקדים

לסיכום, לפי דיווח שהגיע ממחלקת המכירות בחברה, בשנה האחרונה לבד נמכרו דירות בסך כולל של כ 100 מיליון דולר (נוספים על 250 מיליון דולר ממכירות של שנים עברו) - סכום שהוא בלתי נתפס וחסר תקדים בשוק הפרויקטים הירושלמים, אף באלו היוקרתיים ביותר.

בג'רוזלם אסטייטס תולים זאת בכך שהשנה התגשם החלום למציאות ואפשר היה לראות בעיניים (גם אם רק בצילומים מרחוק) את הבניינים רבי הפאר מבפנים ומחוץ עומדים על תילם, בדיוק כפי ההבטחה הראשונית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פרויקט מגורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד