י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מקרה רביעי תוך ימים

טרגדיה: פעוט בן שנה לא התעורר משנתו

בפעם הרביעית בתוך ארבעה ימים תינוק אותר ללא רוח חיים בביתו. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה על ידי צוות איחוד הצלה

טרגדיה: פעוט בן שנה לא התעורר משנתו
יחצ

מחריד: בפעם הרביעית בתוך מספר ימים פעוט כבן שנה וחודשיים אותר ללא רוח חיים בביתו. סבתו של התינוק סיפרה כי הוא לא התעורר משנתו על כן היא הזעיקה את כוננו ההצלה. חובשים ופארמדיקים של איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר מכן פינו אותו במצב אנוש לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה.

מדוברות איחוד הצלה - מחוז דרום נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על פעוט בן שנה וחודשיים באשקלון".

מיכאל ראשיד חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום וביצע בו החייאה מסר כי, "מדובר בפעוט בן שנה וחודשיים שלדברי הסבתא לא התעורר משנתו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

כאמור, מדובר באירוע רביעי בתוך ארבעה ימים, לאחר שביום חמישי נקבע מותן של שתי פעוטות, האחת בצפת והשנייה בשכונת מאה שערים בבירה ובשבת נקבע מותו של פעוט בן שבעה חודשים.

בשעות הבוקר של יום חמישי הוזעקו כוחות ההצלה לטפל בפעוטה בביתה שבצפת לאחר שאיבדה את הכרתה. המתנדבים ביצעו בפעוטה, בת למשפחה חרדית, פעולות החייאה מתקדמות ולאחריהן היא פונתה לבית החולים החולים זיו בעיר.

במקביל, מתנדבי איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה על פעוטה נוספת, כבת שבוע, שאיבדה את הכרתה בשכונת מאה שערים בירושלים. למרות ניסיונות הרופאים להציל את חייהן, הם נאלצו לקבוע את מותן בבתי החולים.

בשבת בבוקר הוזעקו כוחות ההצלה לדירת מגורים ברמת בית ששמש ג', לאחר שפעוט כבן שבעה חודשים, בן למשפחה חרדית איבד את הכרתו. מתנדבי ארגוני ההצלה העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו בו פעולות החייאה. לאחר שעה ארוכה הפעוט פונה באמצעות אמבולנס של מד"א לבית החולים אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

"במקום נמצא בן 7 חודשים כשהוא ללא דופק ונשימה", סיפר דוד שטרנבוך מתנדב 'צוות הצלה' שהגיע למקום, "יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א ביצענו פעולות החייאה מתקדמות, אך לצערנו בית החולים נקבע מותו". 

 

 

אשקלון מוות בעריסה איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד