י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סובל מחבלות ופציעות גפיים

בני ברק: בן 25 נפל מקומה שלישית; מצבו בינוני

פועל חרדי נפל מגובה ברחוב רבן יוחנן בן זכאי בבני ברק • חובשים ופראמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח שיבא בתל השומר במצב בינוני

בני ברק: בן 25 נפל מקומה שלישית; מצבו בינוני
המתנדבים בזירה צילום: דוברות איחוד הצלה

חרדי כבן 25 נפל מגג ברחוב רבן יוחנן בן זכאי בעיר בני ברק ונפצע באורח בינוני. לדברי עוברי אורח הוא נפל מגג תוך כדי התקנת קונסטרוקציית פלדה בקומה 3 – גובה של כ-9 מטרים. חובשים ופארמדיקים של איחוד הצלה ומגן דוד אדום פינו אותו לבית החולים שיבא-תל השומר כשהוא סובל מפציעות גפיים וחבלות.

מדוברות איחוד הצלה - מחוז מרכז נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפועל כבן 25 שנפל מגובה ברחוב רבן יוחנן בן זכאי בבני ברק".

בני גריינמן חובש באיחוד הצלה מסר כי "מדובר בפועל שנפל מגג תוך כדי התקנת קונסטרוקציית פלדה בקומה 3 – גובה של כ-9 מטרים. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מחבלות ופציעות בגפיים".

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 17:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן פועל שנפל מגובה ברחוב רבן יוחנן בן זכאי בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר גבר כבן 25 שנפל מגובה של כ-2 קומות במצב בינוני עם חבלות בגפיים".

נפילה מגובה איחוד הצלה מגן דוד אדום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד