ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בצל ניסיון הפיגוע

המפכ"ל לנציגי המשטרה בעולם: "לרענן את נהלי האבטחה"

בעקבות ניסיון הפיגוע סמוך לשגרירות ישראל בהודו, שוחח הערב המפכ"ל קובי שבתאי עם נציגי משטרת ישראל ברחבי העולם וביקש מהם לשמור על דריכות מחשש לאירועים דומים: "ברור לכל כי נציגי מדינת ישראל בחו"ל מהווים מטרה של ארגוני טרור"

המפכ"ל לנציגי המשטרה בעולם: "לרענן את נהלי האבטחה"
המפכ"ל בשיחה עם הנציגים צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, שוחח הערב (ראשון) עם נציגי משטרת ישראל ברחבי העולם, בצל ניסיון הפיגוע שהתרחש בסוף השבוע בו התפוצץ מטען בסמוך לנציגות ישראל בדלהי שבהודו.

"לאור ניסיון הפיגוע והמצב הביטחוני, אני מבקש לוודא שכולכם שומרים על דריכות וערנות ושומרים על ביטחונכם ובטחון בני משפחותיכם", אמר המפכ"ל בשיחת וידיאו שהתקיימה הערב, "יש לרענן את נהלי האבטחה ולפעול לאורם. ברור לכל כי נציגי מדינת ישראל בחו״ל מהווים מטרה של ארגוני טרור, ומדינת ישראל תעשה כל שביכולתה על מנת להגן עליכם".

"בהזדמנות זו אני מביע הערכה רבה על עבודתכם המקצועית ובפרט בתקופה מאתגרת זו של אתגרי הקורונה. פעילותכם חשובה ומשמעותית, ואתם מביאים כבוד רב למשטרת ישראל ומדינת ישראל", הוסיף המפכ"ל.

האגף לחקירות ומודיעין של משטרת ישראל באמצעות חטיבת המודיעין מפעיל 15 נציגים, קציני משטרה הפזורים ברחבי העולם. פעילות הנציגים מאפשרת שיתוף פעולה בינלאומי נרחב בין משטרת ישראל לארגוני אכיפה שונים בעולם, שמטרתו חיזוק יכולות אכיפה ומניעה של תופעות פשיעה שונות, בדגש על פשיעת הסייבר, הלבנת הון והפשיעה המאורגנת והבינלאומית.

פעילותם של הנציגים פזורים בעולם מאפשרת למשטרת ישראל יכולות אכיפה בינלאומיות. הנציגים מעשירים את יכולות המשטרה ומאפשרים התמודדות אפקטיבית עם פשיעה חוצת גבולות, המשפיעה באופן ישיר גם על האזרחים בישראל. פעילות נציגי משטרת ישראל בעולם הביאה לא אחת להישגים משמעותיים מול גורמי פשיעה שונים ולשיתוף פעולה שהביא לקידום יכולות אכיפה, מניעה ולמעצרם של גורמים עבריינים משמעותיים לאורך השנים.

ניסיון פיגוע מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד