י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תורה מגנא ומצלא

שר החינוך מודה: אין הבדל בין כיתות שלמדו או לא

העליהום התקשורתי והציבורי סביב פתיחת תלמודי התורה למרות התחלואה הגוברת, צילק את החברה הישראלית וגרר הסתה חסרת תקדים | הבוקר מודה שר החינוך כי לא ניכרת תחלואה רבה יותר במוסדות שנותרו פתוחים | מגנא ומצלא

שר החינוך מודה: אין הבדל בין כיתות שלמדו או לא
לימוד ותפילה בקרעטשניף בעידן הקורונה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בעוד הכותרות התריעו מהסכנה של פתיחת מוסדות תלמודי התורה, שר החינוך יואב גלנט מודה בראיון שהעניק הבוקר (שני) ברשת ב' כי למרות הזעקה, אין הבדל בתחלואה בין כיתה שלמדה בזמן הסגר או שהייתה סגורה.

לדברי השר גלנט, "לצערנו הרב אנו רואים שהתחלואה בזמן הסגר עולה. התחלנו עם 20 אלף נדבקים ועלינו ל-28 אלף בזמן הסגר". השר הסביר, "כלומר אנשים נדבקו בבתיהם ואנחנו רואים שאין הבדל בין כיתות שלמדו וכאלו שלא למדו".

בחודש החולף פתיחת מוסדות החינוך היתה בראש סדר היום הפוליטי והתקשורתי, כמה מוסדות בודדים שנפתחו במהלך הסגר השחירו את כל המגזר החרדי והובילו להסתה גורפת.

גם במערכת הפוליטית קראו לאכיפה, גם כאלה שהפרו בעצמם את ההנחיות וקראו לפתוח את החנויות בניגוד להנחיות, אך מסתמן כי הנתון הזה לא יפריע להם להמשיך להתסיס ולהסית.

בשיא המאבק, בהתעקשות כחול לבן ובתמיכת הליכוד אישרה מליאת הכנסת אתמול את חוק העלאת הקנסות בקריאה שנייה ושלישית, כך שפתיחת מוסד תעלה בקנס של 10,000 שקל ואף קיימת אפשרות למתן צווי סגירה מנהליים.

יואב גלנט מערכת החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד