י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למדו לקח?

'אגודה' ל'דגל': המועצת לא תאשר מינוי שר

בצל האיום המרחף ברקע על פיצול בין דגל לאגודה, נועדו אמש נכדיהם של גדו"י עם אנשי אגו"י לדון בניסיון לגשר על הפערים והמחלוקות הקיימות | בשיחה הבהירו נציגי אגו"י כי המועצת לא תאשר שוב מינוי שר לנציג הסיעה ולפיכך הם דורשים את תפקיד יו"ר ועדת הכספים

'אגודה' ל'דגל': המועצת לא תאשר מינוי שר
ליצמן עם עוזרו הבכיר בבצ'יק צילום: Avi Dishi/Flash90

ברקע האיום של דגל התורה להתמודד בנפרד מאגודת ישראל בעקבות חילוקי דעות על המקומות במפלגה וקרב בין יעקב ליצמן למשה גפני על תפקיד ועדת הכספים.

אתמול 'בחדרי חרדים' חשף כי אנשי אגודת ישראל מוטי בבצ'יק יד ימינו של יו"ר אגודת ישראל והמזכ"ל חנוך זייברט נפגשו עם נכדם של גדולי ישראל יעקני קנייבסקי נכדו של שר התורה הגר״ח קנייבסקי ומוטי פלאי נכדו של רה"י הגר"יג אדלשטיין.

בפגישה דנו בסדרי המקומות, כאשר הדרישה של דגל התורה היא גם לשנות את סדרי המקומות כך שיצחק פינדרוס יתפוס את המקום השישי וגם לקבל את תפקיד ועדת הכספים.

עד סוף השבוע אמר השר יעקב ליצמן בשיחות שקיים כי היא מתעקש לקבל את ועדת הכספים, אלא שביממה החולפת ייתכן והוא שינה את דעתו, וכי נמצאה הפשרה שתרגיע את הרוחות ותאפשר בוודאות ריצה משותפת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בפגישה אתמול בבני ברק הציבו אתמול אנשי אגודת ישראל את עיקר הבעיה, כאשר מלבד הבעיות המשפטיות של השר ליצמן, מועצת גדולי התורה לא תאפשר לנציג אגודת ישראל לשמש כשר בממשלה, זאת ברקע מסכת ההתפטרויות של ליצמן בקדנציה החולפת.

חנוך זייברט מוטי בבציק יעקב ליצמן בחירות 2021 יענקי קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד