ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בגיבוי אדמו"רים

מפעילים לחץ: אילי הון חרדים מאירופה מתאגדים לרכוש חיסונים

הנגיף לא פוסח על אף מדינה ובעוד בארץ מבצע החיסונים נמשך במלוא המרץ ומיליונים כבר חוסנו, במדינות שונות באירופה העסק נראה צולע והממשלות מזלזלות בנושא, מה שמשליך על חיי אדם רבים | 'בחדרי' בפרסום ראשון על יוזמה של קבוצת מיליונרים חרדיים להציל את הקהילות 

מפעילים לחץ: אילי הון חרדים מאירופה מתאגדים לרכוש חיסונים
חיסון צילום: pixabay

פרסום ראשון: מיליונרים חרדים מאירופה מתכננים לקנות חיסונים באופן פרטי מחברות החיסונים

לאור אוזלת היד של ממשלות באירופה בכל הנוגע לחסן את אזרחיהן, מספר בעלי הון חרדים מאירופה התאגדו יחד ובוחנים אפשרות לקנות חיסונים ישירות מחברות החיסונים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מספר מיליונרים מאירופה, בלגיה, בריטניה, אוסטריה, בודקים אפשרות לקנות חיסונים מחברות החיסונים, ולחסן את הקהילות היהודיות במדינות הללו, בעוד מדינות אירופה לא ממש מתאמצות לחסן את אזרחיהן, למעט בריטניה שמעלה הילוך גבוה ונראית טוב יותר בהקשר הזה, מכל אירופה יחד, ישנן מדינות שפשוט לא עושות כלום.

על פי המידע שהגיע לידי "בחדרי חרדים", מספר מיליונרים חרדים מאירופה התאגדו יחד עם אנשים חזקים בעולם העסקים היהודי, והחליטו לקנות לבד חיסונים.

"אירופה לא אכפת לה מחיי אדם" כך אומר ל"בחדרי חרדים" אחד העסקנים הגדולים באירופה, "זה פשוט מדהים לראות פרסום אצלכם בארץ 'כ-550 אלף חיסונים של פייזר הגיעו אתמול מבלגיה ופוזרו לקופ"ח ברחבי הארץ. ביום ראשון צפויים להגיע עוד כחצי מיליון חיסונים', זה הזיה, המפעל נמצא במרחק אווירי קילומטר מהבית שלי, ואצלכם ילדים בני 16 מתחסנים, הממשלות באירופה לא מתייחסות לחיי אדם ברצינות, אז החלטנו לקנות לבד, אנחנו נדאג לכל היהודים בבריטניה בלגיה ואוסטריה".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי באחת ממדינות אירופה עסקנים שלחו את הקשישים לבתי אבות בבעלות יהודית, רק ככה אותם הקשישים חוסנו, ואחרי החיסון הקשישים הוחזרו לביתם.

הדברים הללו מגיעים לאחר שבשבועות האחרונים מדינות אירופה עסוקות בלריב אחת עם השנייה, עסוקות בלהפיל אשמה בתוך הממשלות עצמן ולהאשים את כל הסביבה, אף אחד באירופה לא לוקח אחריות, ובינתיים אנשים מתים שם במספרי ענק.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי גם אדמו"רים גדולים באירופה מעורבים בסיפור, לטענת העסקנים שמקדמים את המהלך בגיבוי של האדמו"רים המהלך יפעיל לחץ על מדינות אירופה להתחיל להזיז את עצמן, "אם אירופה תראה שהיהודים מתארגנים, הממשלות יתחילו להזיע ויתחילו לעבוד" כך אומר אחד האנשים המעורבים במהלך.

חיסון לקורונה אירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד