י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מצמצמים שורות

מפתיע: יעלון פורש מהחיים הפוליטיים; תל"ם לא תתמודד

ברקע הצהרתו אמש של חבר מפלגת הישראללים, אבי ניסנקורן על פרישה מהחיים הפוליטיים, בשעות האחרונות מתייצב גם חה"כ יעלון יו"ר מפלגת תל"ם ומודיע כי החליט לפרוש ולהוריד את המפלגה מקו הזינוק | צפו

מפתיע: יעלון פורש מהחיים הפוליטיים; תל"ם לא תתמודד
בוגי יעלון צילום: איתמר שאול

יומיים להגשת הרשימות ועוד דרמה במפלגות השמאל, יו"ר תל"מ בוגי יעלון מודיע היום (שני) על פרישה מהחיים הפוליטיים ושמפלגתו תפרוש אף היא ולא תתמודד לכנסת הבאה.

אחרי ההודעה המפתיעה נראה כי אט אט המפה הפוליטית מתבהרת, יעלון אמר בדבריו: "לבחירות האלה יצאתי מתוך אותה תחושת שליחות. מתוך הבנה שהקרב הנוכחי הוא על נשמת אפה של המדינה והחברה בישראל", תוך שהוא מציין, "ישראל חייבת לרכז את כל כוחותיה במאבק לשינוי: לאיחוי הקרעים בחברה. לסיכול תרבות השקר. להחזרת היושרה לדרך חיינו ולביצור הדמוקרטיה שנשחקת מדי יום. לעמידה באתגר הבריאותי ובאתגר הכלכלי".

"לאחרונה", הוסיף יעלון, "האמנתי שבריצה עצמאית שלי ושל תל"ם, נוכל להגדיל את כוחו של מחנה השינוי", אלא שהוא מציין ביושר כי "הנחת העבודה הזו התבררה כשגויה", ומודיע: "בנסיבות הפוליטיות שנוצרו, המאבק לשינוי מחייב אותי ואת תל״ם שלא להתמודד בבחירות הקרובות".

יעלון קורא; "ב-23 במרץ נלך כולנו לקלפי. אני קורא לכולכם לקחת חלק בבחירות. עליכם לפקוח שבע עיניים ולוודא שלא תתנו את קולכם למי שיפקירו את התקווה לשינוי, לשם ישיבה בצל נאשם בפלילים. תנו את קולכם להנהגה נקיית כפיים״.

בפועל, תל"ם לא צלחה לעבור באף אחד מהסקרים את אחוז החסימה ולאחר שאתמול הודיע אבי ניסנקורן על פרישה מהחיים הפוליטיים, נראה כי גם הישראלים בדרך להתרסקות מתחת לאחוז החסימה כך שאין למי להתחבר מלבד העבודה או יש עתיד.

בוגי יעלון תלם בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד