י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'תודה לך' אבא תודה לך המלך • להאזנה

הרב פסק: עדיף להיות בן של מלך מאשר להיות מלך • אלעד צפירה נטש הכל רגע לפני הפיסגה, והחל לטפס לעבר הפיסגה הגבוהה יותר • כעת, בדרך לאלבום בכורה, הוא מגיש את הסינגל הראשון 'תודה לך'

'תודה לך' אבא תודה לך המלך • להאזנה

"ממקום ראשון בתחרות 'מי רוצה להיות מלך?' ל'בן של מלך' אמיתי"


אלעד צְפֵירָה [28] נולד ומתגורר עד היום באשקלון, נשוי + 1. כבר למעלה מעשור על הבמה במסגרת תזמורות שונות בניהן תזמורת "שבע ברכות". כמו-כן עסק בתחום המשחק ובין היתר השתתף בהצגה המקורית "אגדת-שבזי" שהייתה סיפור הצלחה, בה שילב בין כישורי השירה והמשחק יחדיו, בהצלחה רבה!.

לפני כשלוש שנים עמד צפירה בפני החלטה מה עדיף להיות "המלך הבא" במוסיקה המזרחית או "בן של מלך אמיתי" כשהשתתף בתחרות "מי רוצה להיות המלך הבא?" בחסות "רדיו דרום", ובה חיפשו את הדבר הבא במוסיקה המזרחית, צפירה שהיה הפייבוריט של הקהל לאורך כל התחרות נבחר פה אחד לזוכה המאושר ע"י חבר השופטים שהיה מורכב ממפיקים, אנשי תקשורת ואנשי התעשייה, אך צפירה לא היסס לרגע והלך אחר ליבו שחפץ וסחף אותו לשיר בקדושה ובצניעות ורגע לפני הגמר הגדול והזכייה הצפויה במקום הראשון עם חוזה יוקרתי וארוך טווח עם חברת הפקה ואמרגן מהמובילים בתחום פרש מן התחרות. צפירה: "מלך יש רק אחד, וזה בטוח לא אני... זה היה ניסיון לא פשוט, יושבים מולך מפיקים מהטובים בארץ שמחפשים את הדבר הבא... מציעים לך חוזים מפתים..., בהתייעצות עם הרב שלי וכמובן עם ליבי החלטתי שזה לא העולם השייך לי ואם הקב"ה זיכה אותי בברכה הזאת, אשתדל לעשות אותה בקדושה לכבודו!". מאז מופיע צפירה בכל רחבי הארץ עם תזמורת משלו עם רפרטואר עשיר ומגוון של סגנונות מוסיקליים, חסידי, מזרחי, שירי עדות ועוד, בעיבודים מוסיקליים חדשניים וייחודיים המוגשים בקולו הרך והקטיפתי של צפירה מה שהופך כל אירוע לחגיגה אמיתית של עולמות מוסיקליים המתמזגים יחדיו לקוקטייל מוסיקלי מהוקצע ומשובח.

בימים אלו עובד צפירה על אלבום הביכורים שיורכב משירים פרי עטו בניחוח מזרחי קליל ובהפקתו משתתפים טובי השמות בז'אנר הים-תיכוני ובהם אלדד רצון, אבי יפרח, אבי אבידני, אריק כהן ועוד, הסינגל הראשון "ושבו בנים לגבולם" התקבל בחום הן מצד כלי התקשורת והן מצד הקהל, נכתב והולחן בזמן מלחמת "עופרת יצוקה" עת שמע צפירה את מבזקי החדשות הלא פשוטים וברקע עוד אזעקה המבשרת על כניסה מחדש למקלט... תחושות הסיטואציה הפכו למילים שנכתבו בין-לבין המבטאות רצון וכמיהה עזה לשלום בין חלקי העם, להתממשות המילים במהרה ומטבע הדברים השלום האמיתי והמיוחל יפציע מעלינו.

"תודה לך" – שיר בניחוח מזרחי קליל וקליט אותו כתב והלחין צפירה יוצא עם תחילתה של עונת החתונות של קיץ תש"ע וכבר עתה מסתמן כלהיט מבטיח הן ברחבות הריקודים והן בכלי התקשורת השונים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד