י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חסר אונים

צעיר חרדי תקוע בסיני; אשתו על סף לידה

צעיר חרדי שנסע לצורכי עבודה באוקראינה לפני שהשמים נסגרו תקוע כעת במעבר טאבה בסיני, כאשר הוא מודאג מהעובדה שאשתו צריכה ללדת בכל שעה, והיא לבדה עם ילדה בת שלוש | בשיחה עם 'בחדרי' הוא מביע חוסר אונים מול המצב אליו נקלע

צעיר חרדי תקוע בסיני; אשתו על סף לידה
הגבול בסיני צילום: באדיבות המצלם

הזוי: חרדי שנסע ללבוב שבאוקראינה לצרכי עבודה, תקוע כעת בסיני ללא יכולת לחזור ארצה, זאת בזמן שיש לו ילדה קטנה בבית ואשתו בשבוע ה-40 להריונה ולמעשה אמורה ללדת בכל רגע.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מספר כי "התכנון היה לנסוע לשלושה ימים ללבוב בשביל עניין של פרנסה ונתקעתי עקב הסגר".

הוא ניסה לחזור במהירות דרך ירדן, אולם עד שהגיע כבר סגרו את המעברים. לדבריו, "רציתי להספיק את המעבר מירדן, סגרתי כרטיסי קונקשן לירדן ובדרך לשדה תעופה קיבלתי הודעה שנסגר המעבר".

בעקבות זאת הוא חזר למקום בו היה. "אמרתי לנהג המונית שיבצע פרסה ויחזור למקום לינה שבו הייתי. לאחר מכן רציתי להספיק את הטיסה של פרנקפורט ביום שישי אבל מכירת הכרטיסים נפתחה רק 10 שעות לפני הטיסה ולא היתה אופציה של זמן להגיע, לא בטיסות וגם לא ברכב". הוא מציין כי מקום הלינה בו שהה הוא במרחק של 16 שעות נסיעה מלבוב לפרנקפורט.

"נתקעתי שבת בלבוב ואז במוצ"ש נסעתי במהירות לשדה התעופה כדי להספיק שוב את פרנקפורט בטיסת קונקשן דרך טורקיה, אבל כשהגעתי לטורקיה קיבלתי הודעה שהתבטל המעבר גם משם".

בלית ברירה הוא נסע לסיני בתקווה שיוכל להיכנס משם לישראל. "נסעתי למעבר טאבה בסיני כי אמרו שהסגר הוא רק עד ה-31 לחודש. כשנחתנו בסיני קיבלנו הודעה שמשרד הפנים סגר את המעבר גם משם".

במהלך השיחה עם 'בחדרי חרדים', הוא חזר שוב ושוב ואמר כי "לא להיות עם אישתי בלידה ואחרי הלידה זה פשוטו כמשמעו להרוג אותה". הוא הסביר כי הוריה של אשתו מבוגרים מאוד, אבא שלו נפטר ואמא שלו מבוגרת גם היא ואין מי שיהיה עם אשתו והילדה הקטנה.

כרגע הוא תקוע במעבר טאבה שבסיני ואישתו כמה שעות לפני לידה עם ילדה בת שלוש בבית. המעבר כאמור - סגור.

יולדת חרדית סיני טאבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד