ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אכזבה בגוש השמאל

לבני הודיעה: לא אתמודד בבחירות הקרובות

לאחר שחוזרה בעיקר על ידי יאיר לפיד ורון חולדאי, השרה לשעבר ציפי לבני מודיעה הערב לקהל מעריציה כי לא תתמודד לכנסת הנוכחית והסבירה: "לא קפצתי למגרש בראש מפלגה משלי, כדי לא לפגוע במטרה המשותפת. גם לא הצטרפתי למיזמים שרק העבירו מנדטים בין מפלגות קטנות ובינוניות בגוש"

לבני הודיעה: לא אתמודד בבחירות הקרובות
כסאות של ח"כים במליאת הכנסת. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שחוזרה על ידי כמה מפלגות, שהציעו לה לשוב לכנסת, השרה לשעבר ציפי לבני מודיעה הערב (שני) כי לא תתמודד לכנסת הבאה כדי לא לפצל יותר מידי את גוש השמאל.

בהודעה שפרסמה כתבה לבני, "הפניות המרגשות שלכם בסמסים, בווטסאפים וברשתות החברתיות יצאו מליבכם ונגעו בליבי. לצערי, הכוח להציל לא בידיים שלי ולכן לא תראו אותי ברשימות שיוגשו השבוע לכנסת, אבל הוא כן בידיים של כולנו ביחד".

לבני חוזרה על ידי כמה מפלגות ובהן 'יש עתיד' של יאיר לפיד, 'הישראלים' של רון חולדאי. לדבריה, "כשהודיעו על הבחירות ושמעתי את הקולות שקראו לי לחזור לא עניתי מיד, רציתי לראות איך יתפתחו הדברים במחנה שלנו ואמרתי, מתוך אחריות, שאחזור אם אדע שאני משפיעה מהותית על הסיכוי של המחנה שלנו לקדם את החזון שאנחנו מאמינים בו".

"פרשתי אז כדי לא לפצל את המחנה וגם היום, כדי לא להוסיף לפיצול הקיים, לא קפצתי למגרש בראש מפלגה משלי", הבהירה השרה הבכירה לשעבר בממשלות ישראל וזאת "כדי לא לפגוע במטרה המשותפת גם לא הצטרפתי למיזמים שרק העבירו מנדטים בין מפלגות קטנות ובינוניות בגוש". לדעתה, "המטרה בעיני היא יצירת מפלגה גדולה, המייצגת את עמדותינו, שתתמודד ראש בראש מול נתניהו ותחזיר תקווה למחנה שלנו".

ציפי לבני בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד