י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המשמעותית ביותר מאז 2016

צפו: סופת שלגים בריכוזים החרדיים בניו יורק

העיר ניו יורק נצבעה היום לבן, והשלג לא צפוי להיפסק כל כך מהר. הלימודים הופסקו, בנוסף חלק ממוקדי החיסונים נסגרו אף הם. ועובדי הרשויות מנסים לפלס לתושבים את הררי השלג הנערמים במהירות • 'הנותן שלג כצמר כפור כאפר יפזר'

צפו: סופת שלגים בריכוזים החרדיים בניו יורק
שלג במונסי צילום: מאיר ברנשטיין

סופת שלגים נחתה היום (שני) בחוף המזרחי של ארה"ב וגרמה לסגירת בתי ספר, אלפי טיסות בוטלו ומבצעי חיסונים במקומות שונים לקורונה הופסקו. כאשר לצד השלגים הכבדים, רוחות חזקות נשבו לאורך החוף המזרחי, שירותי החיזוי הלאומי דיווחו כי באזורים בצפון מזרח ארה"ב ירדו בין 30 ל-60 ס"מ שלג, כאשר קצב הירידה יכול להגיע ל-5 עד 10 ס"מ בשעה.

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת, כי בניו יורק עשויים לרדת יותר מ-50 ס"מ שלג, זאת תהיה הסופה המושלגת ביותר מאז חורף 2016. בסופה באותה שנה ירדו בניו יורק יותר מ-70 ס"מ שלג.

בניו יורק ירדו עד כה 13 ס"מ שלג. ראש העיר, ביל דה בלאזיו, הודיע על ביטול נסיעות שאינן הכרחיות. כמעט כל התלמידים בעיר לומדים "מרחוק" בגלל מגפת הקורונה, תלמידים שכן תכננו להגיע לבתי הספר התבקשו להישאר בבית בעקבות תנאי מזג האוויר.

גם הריכוזים החרדיים סבלו מהשלג, במונסי, לייקווד, ניו ג'רזי, ירדו שלגים כבדים שגרמו לתושביהם להישאר בבתים המחוממים, חלק מבתי הספר ומקומות החינוך לא נפתחו, ושלג כבד נראה מחוץ לבתיהם של התושבים, אנשים בקושי הצליחו לפלס את דרכם לרכבים, בעוד עובדי הרשויות עמלים לפזר את השלג שנערם על הכבישים בעיקר את אלה החיוניים.

בנצי, תושב העיר מונסי שוחח עם כתב 'בחדרי חרדים' וציין כי מדובר בסופת שלגים כמוה הוא לא זוכר, ולמרות שהרשויות בארצות הברית מורגלים בירידת שלג, הפעם הכל תקוע, וכולם ננעלו בבתיהם.

שלג ארצות הברית לייקווד מונסי סופת שלגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד