י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
על רקע העיכובים מצד 'פייזר'

גרמניה מיואשת: מסכימה לקבל חיסונים סיניים ורוסים

שר הבריאות הפדרלי של גרמניה אומר כי ניתן להשתמש בחיסונים נגד קורונה מתוצרת סין ורוסיה בכדי להתגבר על מחסור חיסונים של חברת פייזר | מדינתו ממתינה לאישור ארגון הבריאות של האיחוד האירופי

גרמניה מיואשת: מסכימה לקבל חיסונים סיניים ורוסים
אילוסטרציה צילום: unsplash

גרמניה מיואשת: שר הבריאות הגרמני ג'נס ספאן אומר כי אין מניעה להשתמש בחיסונים של רוסיה ושל סין, אם הם יקבלו אישור של האיחוד האירופי וזאת בעקבות העיכוב באספקת החיסונים של חברת 'פייזר'.

"ללא קשר למדינה בה מיוצר החיסון, אם הם בטוחים ויעילים, הם יכולים לסייע בהתמודדות עם המגפה", אמר ספאן לעיתון 'פרנקפורטר אלגמיין צייטונג' והוסיף כי עליהם להיות מאושרים על ידי סוכנות התרופות האירופית ה-EMA.

השר אמר כי הוא אינו רואה מכשול מהותי לשימוש בחיסוני קורונה סיניים ורוסיים. רוסיה הודיעה ביום שישי האחרון כי תוכל לספק 100 מיליון מנות של 'ספוטניק 5' לאיחוד האירופי ברבעון השני של השנה, מה שיאפשר לחסן כ-50 מיליון איש. הבקשה לאישור החיסון כבר הוגשה לסוכנות התרופות האירופית.

שר הבריאות הביע תקווה כי מדינתו תשיג שליטה על המגיפה במהלך השנה. דבריו של השר על חיסונים סיניים ורוסיים באים מספר ימים לאחר שהודה כי גרמניה עומדת בפני מחסור בחיסונים שיכול להימשך עד אפריל.

חיסון לקורונה חברת פייזר גרמניה ספוטניק 5

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד