י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בשר אוכלים באל גאוצ'ו

ביקורת מסעדות: כיצד הסתיים ביקור במסעדת אל גאוצ'ו ברביצה על הכיסא מבלי יכולת לקום? • מתי נפתחה המסעדה, ומאיפה מגיע הבשר המיוחד? • סיקור מיוחד מהשטח

אל גאוצ'ו
אל גאוצ'ו

לאחר שהקיסם הדרום אמריקאי, גמר לבצע את פעילות הדחת השיניים משאריות הבשר אותו טעמנו, הרגשנו כי אנחנו חייבים להעלות עלי גליון חלק מהתחושות הקולינריות להם היינו שותפים.

היה זה ערב קריר, בצומת הרמת גנית הסואנת, מסעדת אל גאוצ'ו קיבלה את פנינו בחום ארגטינאי מובהק. עוד בטרם התיישבנו קיבלנו לחמים חמים עם מגוון רטבים, כך שבלוטות הרעב, עברו לעבוד בתפוקה נמוכה יותר.

אך לפני הכל סקירה היסטורית קצרה על המסעדה: בשדות המרעה הירוקים של דרום אמריקה, מגדלים ה"גאוצ'וס" – הבוקרים הדרום אמריקאיים, את עגלי הבקר הניזונים ממרעה טבעי, המבטיח את טעמו ואיכותו של הבשר.

בשר על פי אל גאוצצילום: בשר על פי אל גאוצ
בשר על פי אל גאוצ'ו

סוד טעמו של הבשר ברשת "אל גאוצ'ו", עליו עוד תקראו בהמשך, נמצא בבחירת נתחי הבקר, חיתוכם, יישונם במקררים מיוחדים וצלייתם הייחודית על גריל פחמים, אשר מלטף את הבשר בארומה המיוחדת רק לנו.

המטבח הארגנטינאי הוא פשוט אך אנין טעם, ואנו ב"אל גאוצ'ו" מנסים לשמר את טעמיו, תיבוליו ושילוביו, על מנת ליצור פינה ארגנטינאית אותנטית בישראל.

רשת מסעדות "אל גאוצ'ו" פועלת בישראל מאז 1982, ומאז הספיקה להאביס אנשים רבים באוכל טרי ואיכותי.

אנחנו שבחרנו במסלול מיטבי הלסת, לקחנו מגוון בשרים שכללו: אנטריקוט, אסאדו, נקניקיות פרגיות ועוד. מיצי הבשר נשארו בפינו גם ימים לאחר הביקור במסעדה, ואפילו הטעם של המנה האחרונה שהוגשה בסיום הארוחה, וכללה עוגת מוס בעלת שלושה שכבות שוקלד, לא הצליחה להעביר את הטעם המיוחד.

מעורר תיאבוןצילום: מעורר תיאבון
מעורר תיאבון

הארוחה כולה לוותה על ידי בקבוק יין עליו המליץ המלצר, שמוטב שהיה מעביר קורסים כיצד יש לשרת ציבור לקוחות, במקום לשרת קהל מצומצם במסעדה, והיין נתן לארוחה כולה ארומה מיוחדת וחדשנית.

האמת, בקושי הצלחנו לקום מהכסאות לכיוון המכונית, אך הבטחנו לעצמנו: אנחנו נבקר כאן שוב.

סניפי המהדרין של אל גאוצ'ו:
אל גאוצ'ו רמת גן - ז'בוטינסקי 134, רמת גן
כשר למהדרין - בהשגחת הרב מחפוד שליט"א והרבנות ר"ג
טלפון: 03-7518937

אל גאוצ'ו ראשון לציון - המכבים 40, ראשון לציון
כשר למהדרין - בד"צ בית יוסף
טלפון: 03-9664301
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד