י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
3 ימים למועד

חולדאי בלחץ לאיחוד מיידי: "זו אזעקת אמת"

הזעזועים במפלגות השמאל והפרישות המפתיעות של מי שהבטיחו להשיג ניצחון מזהיר על בנימין נתניהו, יוצרות לחץ במחנה כולו שנכון יותר מתמיד לקרב אל מול שלטון הימין-נתניהו

חולדאי בלחץ לאיחוד מיידי: "זו אזעקת אמת"
תומר נויברג פלאש90

‏בעוד שלושה ימים הסאגה של הרכבת הרשימות תהיה מאחורינו ומערכת הבחירות תחל בשלב המכריע והסופי, עד אז הסקרים מראים כי הפיצולים בשמאל מחזקים את האפשרות של ראש הממשלה לנצח את הבחירות.

כך על פי סקר רדיו 103 הבוקר, נתניהו זוכה ל-61 מנדטים כאשר יש עתיד זוכה ל-19 מנדטים, העבודה באיחוד עם חולדאי זוכה ב-7 מנדטים וכחול לבן וכן מפלגת תנופה של שלח והמפלגה הכלכלית של זליכה נותרות מתחת לאחוז החסימה.

במהלך היום צפויה יו"ר מפלגת העבודה חברת הכנסת מירב מיכאלי להיפגש עם יו"ר תנופה עפר שלח לדון באיחוד המפלגות, כשהמועד הסופי להגשת הרשימות הינו ביום חמישי בחצות.

יו"ר הישראלים רון חולדאי שמתמודד עם עזיבתו של ניסנקורן משדר לחץ וקרא: "זו אזעקת אמת", לדבריו, "כדי להחליף את השלטון, מוכרחים להתכנס היום ולייצר רשימה אחת חזקה - מיש עתיד, העבודה, זליכה, כחל"ב, שלח והישראלים".

"כל אחד יוותר על משהו, אבל יחד נציל את ישראל", קרא חולדאי בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, תוך שהוא מתריע: "ריצה במתכונת הנוכחית תביא לתוצאה אחת: ממשלת נתניהו-חסינות-רבנים".

רון חולדאי יש עתיד בחירות 2021 גוש שמאל מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד